Hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2018

Wonderwoman

Hej. 

Jeg søger lidt erfaring omkring Hormonspiral. 

Jeg fik lagt min for 1 uge siden. For det første havde jeg STORE smerter det første døgn. Jeg blev ved med at få ve-lign. Smerter. 

Jeg får stadig den slags smerter i ny og næ. 

Hvor længe havde I ondt efter oplæg? 

Jeg er begyndt at tude over ingen ting �� Men jeg kan ikke helt finde ud af om det skyldtes spiralen... andre der har oplevet dette?? 

Jeg pletbløder stadig, og det lugter knap så godt dernede fra �� Hvad har I af erfaring på dette område?? 

Havde I sex imens i pletblødte? 

Mvh. Pernille 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2018

Anonym

Percia skriver:

Hej. 

Jeg søger lidt erfaring omkring Hormonspiral. 

Jeg fik lagt min for 1 uge siden. For det første havde jeg STORE smerter det første døgn. Jeg blev ved med at få ve-lign. Smerter. 

Jeg får stadig den slags smerter i ny og næ. 

Hvor længe havde I ondt efter oplæg? 

Jeg er begyndt at tude over ingen ting �� Men jeg kan ikke helt finde ud af om det skyldtes spiralen... andre der har oplevet dette?? 

Jeg pletbløder stadig, og det lugter knap så godt dernede fra �� Hvad har I af erfaring på dette område?? 

Havde I sex imens i pletblødte? 

Mvh. Pernille 

Jeg følger lige med er i fuldstændig samme båd som dig... Jeg har ikke haft sex endnu.

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym

Jeg havde kun gener efter tjek  om den lå korrekt små blødte 4 uger men ikke siden. 

Det var i dec. 

Jeg ville kontakte lægen.  Kan være de lige skulle se om den nu var sat korrekt op . Længde på snor m.m 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.