Anonym skriver:
Ja selvfølgelig er det en dum myte. Men lidt sex er de fleste mænd med på.
Herhjemme snakker vi heller ikke flere gange om dagen. Men at gå fra at have en gang om ugen til tre gange plus leg og pirre, det anser jeg som værende meget :p Legetøj virker desværre ikke. Og jeg behøver skam ikke komme hver gang.
Lider man af manglende sexlyst så nej.
Der er det, det samme som når kvinder ikke har lyst.
ikke at det hele skal handle om det, men helt ærligt så er det på tide vi kvinder begynder at se mænd som individer. Vi vil som kvinder så gerne have alle de myter og fordomme om vores køn fjernet for vi er alle forskellige, men når det så gælder mænd sååå.
De fleste MENNESKER er vel med på lidt sex. Det er vel noget vi alle nyder (forhåbentlig). Men det er absolutte ikke en hver mands drøm at have en kvinde som har mere lyst end dem. Uanset om det er manden eller kvinden der har mest lyst så kan den anden hurtigt komme til at føle sig presset, nok især som mand da de jo også lever efter de billeder af at mænd altid har lyst.
Min mand havde en periode på over 1 år med manglende lyst. Vi havde nok sex 6 gange på det år og kun når jeg pressede lidt på og lagde kraftigt op. Det viste sig at 50% af hans problem var hans selvbillede som mindre mand fordi at mænd jo altid vil have sex, og det ville han jo ikke, så han var nok ikke rigtig mand....
Så lad os nu se manden som et menneske der lige som kvinder har svingende lyster..
MHT til stillinger. Her hjælper det utrolig meget at ridde mens manden sidder lidt op- nærmest som havde man taget 2 ekstra hovedpuder, når man skulle sove. På den måde rammer han mig helt rigtigt inden i. samtidig giver det klitoris mulighed for at gnide lidt med( eller manden kan kærtegne den) hvilket stimulere mig godt.
Har hørt at ridde omvendt også skulle være godt men har ikke lige prøvet det.
Evt. en sexolog ?
Anmeld
Citér