Som kaniner - på den gode måde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2018

Anonym trådstarter

Hej. 

Er der andre som oplever et øget sexbehov og som så også opfylder det? 

Herhjemme ved jeg, at manden nyder det. ��Men det er så slemt, at jeg ikke kan holde fingrene fra mig selv heller. Og det presser lidt i længden på den kære livmoder. (kan kun komme liggende på maven) 

Hvilke stillinger er gode når der er noget mave eller øm livmoder? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej. 

Er der andre som oplever et øget sexbehov og som så også opfylder det? 

Herhjemme ved jeg, at manden nyder det. ��Men det er så slemt, at jeg ikke kan holde fingrene fra mig selv heller. Og det presser lidt i længden på den kære livmoder. (kan kun komme liggende på maven) 

Hvilke stillinger er gode når der er noget mave eller øm livmoder? 

Øhm.. Jeg havde det på samme måde! Min kæreste gad bare ikke! Så du er heldig  nå men den fik ikke for lidt herhjemme flere gange dagligt altså alene  nå men stillinger kan jeg ikke ligefrem bidrage med desværre 

Anmeld Citér

17. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Øhm.. Jeg havde det på samme måde! Min kæreste gad bare ikke! Så du er heldig  nå men den fik ikke for lidt herhjemme flere gange dagligt altså alene  nå men stillinger kan jeg ikke ligefrem bidrage med desværre 

Åh altså... Hvorfor gad han ikke? det må da normalt være enhver mands drøm at lysten er steget 

Anmeld Citér

17. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Åh altså... Hvorfor gad han ikke? det må da normalt være enhver mands drøm at lysten er steget 

Haha nej ikke i vores tilfælde ..  og efter fødsel har jeg ramt ground zero.. 

Anmeld Citér

17. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Min mand gider nu heller ikke hver dag eller flere gange om dagen.. Så bliver det for trivielt og ikke nær så intenst som hvis der går nogle dage i mellem..

I min første graviditet havde jeg det som TS i 2. trimester og vi nød det bare. 
I denne graviditet er jeg bare træt, træt, træt.. Det hjælper heller ikke at have en 2-årig der stadig ikke sover 100% igennem.. 

Mht stillinger er det jo lidt svært, hvis du kun kan komme når du ligger på maven..  

Anmeld Citér

17. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det er en sejlivet myte at mænd altid har lyst til sex. Lige så mange mænd som kvinder lider af manglende sexlyst. Det andet er et forældet billede fra tja 60’erne 

Her har jeg også altid haft mere lyst end manden. Kender ingen stillinger. Men måske noget legetøj kunne være behjælpelig. Evt. En wand/ massage apparat når du hygger selv? 

Anmeld Citér

17. september 2018

Anonym

Jeg kommer også kun på maven. Jeg lagde puder under bryst og lår så maven ligesom blev udlignet så at sige. Det hjalp.

det var først de sidste 1,5 måned ca det ikke gil længere. 

Anmeld Citér

17. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er en sejlivet myte at mænd altid har lyst til sex. Lige så mange mænd som kvinder lider af manglende sexlyst. Det andet er et forældet billede fra tja 60’erne 

Her har jeg også altid haft mere lyst end manden. Kender ingen stillinger. Men måske noget legetøj kunne være behjælpelig. Evt. En wand/ massage apparat når du hygger selv? 

Ja selvfølgelig er det en dum myte. Men lidt sex er de fleste mænd med på.

Herhjemme snakker vi heller ikke flere gange om dagen. Men at gå fra at have en gang om ugen til tre gange plus leg og pirre, det anser jeg som værende meget :p Legetøj virker desværre ikke. Og jeg behøver skam ikke komme hver gang. 

Anmeld Citér

17. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kommer også kun på maven. Jeg lagde puder under bryst og lår så maven ligesom blev udlignet så at sige. Det hjalp.

det var først de sidste 1,5 måned ca det ikke gil længere. 

Uuuh, og du følte ikke pres på livmoderen af puderne? 

Anmeld Citér

17. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja selvfølgelig er det en dum myte. Men lidt sex er de fleste mænd med på.

Herhjemme snakker vi heller ikke flere gange om dagen. Men at gå fra at have en gang om ugen til tre gange plus leg og pirre, det anser jeg som værende meget :p Legetøj virker desværre ikke. Og jeg behøver skam ikke komme hver gang. 

Lider man af manglende sexlyst så nej.

Der er det, det samme som når kvinder ikke har lyst. 

ikke at det hele skal handle om det, men helt ærligt så er det på tide vi kvinder begynder at se mænd som individer. Vi vil som kvinder så gerne have alle de myter og fordomme om vores køn fjernet for vi er alle forskellige, men når det så gælder mænd sååå.

De fleste MENNESKER er vel med på lidt sex. Det er vel noget vi alle nyder (forhåbentlig). Men det er absolutte ikke en hver mands drøm at have en kvinde som har mere lyst end dem. Uanset om det er manden eller kvinden der har mest lyst så kan den anden hurtigt komme til at føle sig presset, nok især som mand da de jo også lever efter de billeder af at mænd altid har lyst.

Min mand havde en periode på over 1 år med manglende lyst. Vi havde nok sex 6 gange på det år og kun når jeg pressede lidt på og lagde kraftigt op. Det viste sig at 50% af hans problem var hans selvbillede som mindre mand fordi at mænd jo altid vil have sex, og det ville han jo ikke, så han var nok ikke rigtig mand.... 

Så lad os nu se manden som et menneske der lige som kvinder har svingende lyster..

MHT til stillinger. Her hjælper det utrolig meget at ridde mens manden sidder lidt op- nærmest som havde man taget 2 ekstra hovedpuder, når man skulle sove. På den måde rammer han mig helt rigtigt inden i. samtidig giver det klitoris mulighed for at gnide lidt med( eller manden kan kærtegne den) hvilket stimulere mig godt. 

Har hørt at ridde omvendt også skulle være godt men har ikke lige prøvet det.

Evt. en sexolog ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.