Hej!
for snart 2 år siden gik jeg på barsel fra et job jeg hadede.. Dårlig løn, dårlige arbejstider og dårligt spykisk arbejdsmiljø. Jeg var lettet og overvevist om aldrig at skulle tilbage.
Jeg begyndte derfor at søge jobs nogle måneder før min barsel sluttede og var til en enkel jobsamtale. Den gik så dårligt og jeg var slet ikke forberedt. Min hjerne var stadig i barsel mode.
Da jeg nærmede mig slutningen af min barsel sagde jeg jobbet op, på trods af at jeg ikke havde et nyt på hånden.
Nu her har jeg snart gået et år uden en eneste jobsamtale. Jeg er ved at skifte kurs da jeg alligevel ikke har været indenfor det felt jeg er uddannet i 4 år. Det er bare så svært.
De jobs jeg søger er jeg på sin vis kvalificeret til men der er altid nogen der har mere erfaring eller lign. Jeg kan ikke søge de jobs jeg har erfaring og uddannelse indenfor fordi det er over 4 år siden jeg sidst var i sådan et job.
Min komune har nægtet voksenlære på understøttelse og jeg kan ikke klare den på su.
hvordan er i bedst kommet videre? Skal snart starte i noget praktik men har før erfaret at det sjældent giver et job i sidste ende
Anmeld
Citér