Lidt en mærkeligt spørgsmål, nogle andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2018

Anonym trådstarter

Dette spørgsmål går nok mest til pigerne 

Det handler om mens, cyklus og kroppen. 

Efter min mand og jeg er begyndt at prøve at få børn, så lægger mam pludselig meget mere mærke til hvad der sker i kroppen. 

Og specielt har jeg bemærkede en mærkelig ting som åbenbart har en sammenhæng, nemlig vores afføring og cyklussen. 

Jeg oplever efter æl at jeg får vanvittig dårlig mave, og skal faktisk på toilet flere gange om dagen i ca 4 dage efter æl. 

Når man så når til man får sin mens, så er den dårlige mave der igen! Dog er denne lidt mere harsk, hvis i forstår sådan en ;-) 

er det bare mig som har det sådan, eller går der andre kvindelige mennesker med maveonde i deres cyklusser. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2018

Anonym

Jeg har det i forbindelse med mens og primært de første dage hvor blødningen er størst. Jeg har aldrig lagt mærke til det i forbindelse med ægløsning, men har heller ikke nogen idé om hvornår jeg har det. Jeg har aldrig haft behov for at teste. 

Anmeld Citér

17. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Dette spørgsmål går nok mest til pigerne 

Det handler om mens, cyklus og kroppen. 

Efter min mand og jeg er begyndt at prøve at få børn, så lægger mam pludselig meget mere mærke til hvad der sker i kroppen. 

Og specielt har jeg bemærkede en mærkelig ting som åbenbart har en sammenhæng, nemlig vores afføring og cyklussen. 

Jeg oplever efter æl at jeg får vanvittig dårlig mave, og skal faktisk på toilet flere gange om dagen i ca 4 dage efter æl. 

Når man så når til man får sin mens, så er den dårlige mave der igen! Dog er denne lidt mere harsk, hvis i forstår sådan en ;-) 

er det bare mig som har det sådan, eller går der andre kvindelige mennesker med maveonde i deres cyklusser. 

Jeg har det lidt på samme måde, men tænker det hænger sammen med hvad jeg spiser. Jeg får ofte lyst til mad med stort jernindhold lige op til og under mens, mens jeg har store trang til junkfood omkring æl. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.