Kunne ikke gå ind til eksamen... Hvad nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
5 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. september 2018

Anonym trådstarter

Jeg kunne simpelthen ikke gå ind af døren. Kunne godt mærke en time før at angsten var ved at tage over men havde håbet så meget det lige ville gå... Men nej... Jeg græder og græder og føler mig som den største idiot i verden lige nu... 

Jeg havde sikkert kunne hive en eksamen med karakter på 02 eller 4 igennem. Men det lige meget nu jeg kunne ikke gå ind af døren. 

Sider i min bil og græder og ved ikke hvad jeg nu skal. 

Vil ikke fortsætte på studiet. Men har ingen job erfaring. Skal vel på jobcentet og meldes ledig men kan ikke overskue det lige nu. 

Øv hvor er jeg træt af at være mig. Undskyld mit tude indlæg.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria

vær sød ved dig selv! 

Jeg håber du har nogen der kan give dig et rigtig kram! 

Anmeld Citér

12. september 2018

serinasmor

Gå ind og snak med din studievejleder - der plejer at være flere forsøg 

Det at du ikke gik ind ad døren til eksamen er slet ikke det samme som at du ikke længere kan være studieaktiv

OG 

Find ud af hvordan du kommer over din angst - med hjælp fra studievejleder/psykolog/medicin eller lign. 

Anmeld Citér

12. september 2018

Marie2016

Øv, det lyder som en skrækkelig oplevelse. Før du melder sig ud, synes jeg, at du skal forsøge at få noget (mere) hjælp.

Har du allerede involveret din læge i angsten? Får du hjælp? Er angsten årsag til at du vil stoppe på studiet? Overvej om du ville fortsætte studiet, hvis du fik hjælp til angsten.

Få involveret læge og/eller studievejleder asap.

Anmeld Citér

12. september 2018

Anonym

Vær opmærksom på at når man afbryder sit studie i utide,har man ikke ret til kontanthjælp/uddannelsenhjælp med det samme.

Anmeld Citér

13. september 2018

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Jeg kunne simpelthen ikke gå ind af døren. Kunne godt mærke en time før at angsten var ved at tage over men havde håbet så meget det lige ville gå... Men nej... Jeg græder og græder og føler mig som den største idiot i verden lige nu... 

Jeg havde sikkert kunne hive en eksamen med karakter på 02 eller 4 igennem. Men det lige meget nu jeg kunne ikke gå ind af døren. 

Sider i min bil og græder og ved ikke hvad jeg nu skal. 

Vil ikke fortsætte på studiet. Men har ingen job erfaring. Skal vel på jobcentet og meldes ledig men kan ikke overskue det lige nu. 

Øv hvor er jeg træt af at være mig. Undskyld mit tude indlæg.

Du skal tale med din studieleder! Uddannelsessstederne har mulighed for at hjæle dig.. og fordi du ikke har taget én eksamen, så betyder det ikke at du er ude af studiet. Der er reeksamen. 

Det er okay at falde af hesten, men ikke at blive liggende. Op med humøret! Livet GÅR videre uanset hvad og du kan sagtens gennemføre, hvis du virkelig vil. Du skal blot søge hjælp og tage i mod den. 

Så fat på studielederen og egen læge. Der er mamge som dig, de har prøvet det før. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.