... okay, det her er nok en lidt underlig tråd
Men jeg har været på barsel længe og herefter hjemmegående i et halvt år. I den tid har jeg jo bare rendt rundt i dejlige joggingbukser og bløde bomuldssweatre... og problemet er nu, at så snart jeg skal noget, hvor jeg skal have almindeligt tøj på, så kan jeg slet ikke holde fornemmelsen ud!
Jeg går altid i jeans, men behagelige modeller med stretch, og så ellers cardigans og lidt trøjer med en t-shirt eller kortærmet undertrøje under. Jeg har altid skiftet til løst tøj, så snart jeg kom hjem, men nu kan det bare slet ikke gå hurtigt nok. Bare jeg skal have jeans på, for at gå en tur ud i byen, synes jeg, at det er forfærdeligt. For slet ikke at tale om at prøve at gå i bøjle-bh efter halvandet år med bløde sports-toppe og amme-bh'er! Jeg har endda shoppet nyt tøj til min lidt laskede efterfødselskrop, så det passer i størrelsen.
Er der andre, der har haft det problem? Det ærgrer mig, for jeg glæder mig ellers altid til at komme i det gode tøj og se ordentlig ud efter at have lignet en bums i evigheder, men så føles det som et korset! 
Anmeld
Citér