IKEA legekøkken til 1 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.335 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2018

Anonym trådstarter

Er det for tidligt at give sit barn et legekøkken i 1 års fødselsdagsgave?

De anbefaler det først fra 3 år og ligeså med legemad. Men har hørt om mange børn der får det som 1 årige.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2018

Oiseau

Vi gav også et til vores datter, da hun blev 1, samt lidt trælegemad. Det har altid været det legetøj, sammen med LEGO DUPLO, som hun har leget allermest med. Hun er 2,5 nu.

Anmeld Citér

11. september 2018

Lililili

Vi gav det til vores søn i 1 års gave og han legede meget med det. Det var fra 1-3 år han legede mest med det. Vi solgte det da han var 4,5 da hverken han eller lillebror havde intetesse i det mere, trods det stod fremme i vores spisestue/køkken. 

Anmeld Citér

11. september 2018

Mortilah

1 år er fint! Vores fik det til et års fødselsdag. I det hele taget er der mange ting som børnene har gavn af længe før det står på pakkerne. Vores den yngste (2,5) leger fx super med barbie og playmobil.. 

Anmeld Citér

12. september 2018

Birthdaybaby

Min datter fik det da hun var 1 år, og det var perfekt. Hun fylder to om nogle måneder og det er stadig noget af det mest anvendte legetøj hun har. 

Anmeld Citér

12. september 2018

Christabelle

Min datter fik et legekøkken da hun var ca 1 år. Hun legede med det hver dag og hun elsker det stadig. Hun bliver snart 5. 

Anmeld Citér

12. september 2018

HeMakesMe

Min søn fik også et legekøkken fra Ikea i 1-års fødselsdag.

Jeg følte egentlig også, at det var lidt overdrevet, men nu er han næsten 1½ og han har leget med det hver eneste dag siden. Det står i vores køkken, så han kan lege med det, når vi laver mad. Det er genialt! I starten var det sjoveste for ham at åbne og lukke skabene, men nu er han rigtigt begyndt at efterligne os og komme sin legemad i gryder og så skal vi smage

Han fik gryder og gryderedskaber samt hæklet legemad med i gaven og så kan man jo udvide med noget nyt og alderssvarende til køkkenet, når de bliver ældre.

Jeg er i så glad for, at han fik det i gave i hvert fald.

Anmeld Citér

12. september 2018

Anonym

Min datter fik også legekøkkenet i 1 års gave. Hun er nu 3,5 år og har næsten brugt det hver dag siden. 

Anmeld Citér

12. september 2018

Soonmom

Legekøkken go for It noget af det bedste legetøj vi har til vores drenge på 1,5 år og 2,5 år, de har haft det siden den store var 1 år og har altid brugt det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.