Hvor kan jeg virkelig godt genkende dine frustrationer. Som der allerede er blevet skrevet er udredning og behandlingsforløb meget forskellige og det er næsten umuligt at sammenligne.
Jeg kan dog godt forstå du søger erfaringer, jeg gjorde selv det samme. Jeg deler gerne mine erfaringer med undersøgelser og behandlinger som alle foregik i Aalborg.
Jeg gik til lægen i november 2016, der sendte en henvisning til fertilitetsklinikken på sygehus Syd, blsnft andet pga. Ustabil cyklus og fordi vi havde forsøgt i 1,5 år. Vi fik papirer derfra slut november, fik taget prøver osv. Og var til møde første gang i januar 2017. Her talte vi om behandling osv., og fordi vi er det man kalder uforklarligt barnløse, skulle vi starte med 3-4 forsøg iui (inseminering) med hormonstimulation. Efter samtalen evsr vi i princippet klar til at gå i gang, men pga. Skæve stofskiftetal havde vi første forsøg i marts 2017, som desværre var negativt.
Næste forsøg var i slut april 2017 og der var sørme bid. Vores datter Elin kom til verden præcis 8 måneder efter insiminering
.
Jeg har intet at udsætte på systemet. Vi er blevet behandlet godt, hurtigt og professionelt hele vejen igennem, og vi oplevede ikke ventetid. Det gik faktisk hurtigere end vi overhovedet havde turde håbe på.
Jeg håber I kommer hurtigt til og har du yderligere spørgsmål må du endelig spørge - det er jo en yderst forkortet version jeg kommer med. 
Anmeld
Citér