Julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
7 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2018

koeapabshicar

Hej :-) 

førstegangs mor her  Har i nogle forslag til hvad et barn på under et år (10 mdr) kan lave af julegaver til bedsteforældre? Jeg vil gerne noget hvor barnet selv har lavet så meget som muligt af gaven 

Har selv tænkt noget male halløj men min dreng spiser meget af det han har i hånden 

Evt en julekugle med håndaftryk og årstal. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2018

A38

Et indkøbsnet med fingermaling/håndaftryk af barnet, måske?

Anmeld Citér

11. september 2018

koeapabshicar

A38 skriver:

Et indkøbsnet med fingermaling/håndaftryk af barnet, måske?

Det var en rigtig god ide! Tak  

Anmeld Citér

11. september 2018

asphodel

Jeg købte en hvid ramme, som baby så fingermalede så meget som hun ønskede, og så supplerede jeg billedet i rammen.  Hun malede også på papir, som jeg så brugte som til-og-fra kort.

Anmeld Citér

11. september 2018

1518

Jeg ved, at man kan købe vægkalendere i almindeligt hvidt papir, hvor der i hver måned er plads til, at barnet tegner eller maler. Du kan så evt. supplere med nogle gode billeder af dit barn nogle måneder.

Anmeld Citér

11. september 2018

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Et år har vi købt hvide kopper og skåle i IKEA og fået børnene til at tegne med keramik tusser på kopperne og skålene og bagefter skrev vi lige navn på. (De skal lige varmebehandles bagefter så de tåler opvasker) �� 

Anmeld Citér

11. september 2018

koeapabshicar

Tak! Det er nogle gode ting i har fundet på  Synes det er nemmere med dem der er lidt ældre så fedt med nogle gode ideer. 

Anmeld Citér

11. september 2018

Dorthe1986

Første jul med min søn var han cirka 8 måneder. Der havde jeg købt hvide julekugler og så lavede han et fingeraftryk på af tommelfingeren med brun maling. og så malede jeg øjne gevir og rød næse på og så var der julekugler med hans fingeraftryk der var blevet til Rudolf 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.