Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Vi vil gerne overføre børne penge til farmands konto, nogle der har prøvet det? så det ryger på hans konto automatisk?
eller en børne konto
kan ikke finde noget på et på borger.dk
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Vi vil gerne overføre børne penge til farmands konto, nogle der har prøvet det? så det ryger på hans konto automatisk? eller en børne konto kan ikke finde noget på et på borger.dk
Du kan vel bare oprette en fast overførsel..? Eller måske man kan få det ændret ved Udbetaling.dk, sådan at pengene automatisk går ind på fars konto
Pengene bliver udbetalt til mor, hvis mor og barn bor sammen. Til far, hvis barnet kun bor hos far.
Det kan man ikke ændre, da den som en anden skriver, går til mor hvis hun bor med barnet, og far hvis han bor alene med barnet
De kommer via nemkonto, så ville da bare oprette en fast overførsel.
Hos os går de ind på en fælles budgetkonto, da det er den, vi har oprettet som nem konto ved os begge to.
Mullemee skriver: Hos os går de ind på en fælles budgetkonto, da det er den, vi har oprettet som nem konto ved os begge to.
VI havde også tænkte på det
hvorfan gjorde du så det kom på den konto?
På nettet kan man gå ind på den hjemmeside der hedder nemkonto.dk og der kan man selv skrive kontonummeret ind til den konto, som man vil have som nem konto.Det er ret nemt og betyder at alle børnepenge går ind på en fælleskonto.
Mullemee skriver: På nettet kan man gå ind på den hjemmeside der hedder nemkonto.dk og der kan man selv skrive kontonummeret ind til den konto, som man vil have som nem konto.Det er ret nemt og betyder at alle børnepenge går ind på en fælleskonto.
Jeg er derinde - Men jeg vil ikke ha min løn gå ind til mandens konto den vil jeg altså beholde selv :/
det kan man ikke så?
Anonym skriver: Jeg er derinde - Men jeg vil ikke ha min løn gå ind til mandens konto den vil jeg altså beholde selv :/ det kan man ikke så?
Det ved jeg faktisk ikke. Her går alt vores ind på samme konto.
Mullemee skriver: Det ved jeg faktisk ikke. Her går alt vores ind på samme konto.
Supe tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128