Store æggestokke (gravid)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. september 2018

Anonym trådstarter

Jeg er 12+4 efter IVF behandling. Jeg fik taget 19 æg ud, så var selvfølgelig meget øm i tiden efter ÆU. 

Men jeg har stadig meget ømme og store æggestokke, og undrer mig lidt over hvor længe det varer ved?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2018

ErDuHerIkkeSnart

Modtog du behandling for overstimulering? Jeg fik 19 æg ud ved begge mine (blivende) graviditeter og var særligt ved den første svært overstimuleret. Det varede faktisk ved ganske langt ind i graviditeten - måske sådan noget 16-18 uger eller deromkring? Det er noget møg, men skyldes at kroppen jo selv er i fuld sving med at danne hormoner oveni alt det du har fået. Og det gør nas! Du må altid gerne kontakte din fertilitetsklinik, hvis du er bekymret eller vil tjekkes, min klinik var meget hjælpsomme. Håber snart det går over for dig!

Anmeld Citér

11. september 2018

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Modtog du behandling for overstimulering? Jeg fik 19 æg ud ved begge mine (blivende) graviditeter og var særligt ved den første svært overstimuleret. Det varede faktisk ved ganske langt ind i graviditeten - måske sådan noget 16-18 uger eller deromkring? Det er noget møg, men skyldes at kroppen jo selv er i fuld sving med at danne hormoner oveni alt det du har fået. Og det gør nas! Du må altid gerne kontakte din fertilitetsklinik, hvis du er bekymret eller vil tjekkes, min klinik var meget hjælpsomme. Håber snart det går over for dig!

Nej, det gjorde jeg ikke - var sygemeldt en uges tid efter. 

Jeg må se tiden an, tænker jeg giver det et par uger endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.