Produkt til børnefamilier - Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.497 visninger
10 svar
7 synes godt om
7. september 2018

MartinS

Hej Baby.dk

Jeg er ved at lave et produkt, som jeg håber i herinde kan bruge. Tag et kig på mit survey og fortæl mig hvad i synes.

https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=27QDRFTV3P3J

Mvh Martin

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2018

100%anonym

MartinS skriver:

Hej Baby.dk

Jeg er ved at lave et produkt, som jeg håber i herinde kan bruge. Tag et kig på mit survey og fortæl mig hvad i synes.

https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=27QDRFTV3P3J

Mvh Martin

Synes du skal stoppe med det der betalings reklame fis 

Anmeld Citér

7. september 2018

serinasmor

100%anonym skriver:

Synes du skal stoppe med det der betalings reklame fis 

Det er et link til et spørgeskema ...

Anmeld Citér

7. september 2018

FruStolpe

Jeg synes det er rigtig irriterende, at man ikke stopper spørgeskemaet når jeg svare at det ikke en en gadget jeg ville bruge. 

Hvorfor skal jeg svare på samtlige spørgsmål før jeg kan sende? Alle de resterende spørgsmål er jo irrelevante ....

Anmeld Citér

7. september 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Åh, jeg gad så ikke gå igennem spørgeskemaet når jeg kan se at man skal hele vejen igennem, selvom man ganske enkelt ikke ville bruge dimsen. Så jeg svare her. Jeg ville ikke bruge den  

Anmeld Citér

7. september 2018

Abracadabra

Jeg har svært ved at forestille mig, at nogen ville bruge sådan en. Jeg har svaret, men jeg synes, at det er noget overflødigt bras. 

Anmeld Citér

7. september 2018

drabo

Profilbillede for drabo

Hvis man var super organiseret og med dygtige børn, der selv huskede at sortere deres strømper og sætte dem på dimsen, så kunne den måske være interessant. Men for det første så ville man jo som en familie på 4-5 skulle bruge 100 plastikdimser, og jeg ser måske bare ikke fidusen i at det skulle spare tid om jeg sorterer sokkerne før eller efter.

Tænker det bare bliver dobbelt arbejde at sætte dem på dimser og tage dem af dimser osv

Og ja spørgeskemaet er meget langt og mange spørgsmål fuldstændigt irrelevante, hvis man svarer nej i starten.

Anmeld Citér

7. september 2018

koeapabshicar

Jeg synes først og fremmest det er alt for meget plastik du sætter i omløb. 

Derudover så ville vi slet ikke få dem brugt herhjemme for vi tager ikke kun strømper af et sted. Og det føles som om det ikke vil lette mit arbejde men faktisk gøre det mere svært og omstændigt fordi jeg ville skulle huske at gå og sætte dem på strømperne. 

Vi skulle nok også bruge ret så mange herhjemme. Og det leder mig tilbage på at når de er lavet i plastik så vil de slet ikke komme indenfor min dør for synes det er noget ressource svineri :-)

Anmeld Citér

7. september 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ideen er jo heller ikke ny. Det findes allerede bare i forskellige former.... 

Anmeld Citér

7. september 2018

Astrid&alex

sikke noget bras... det samme i øvrigt med det spørgeskema... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.