Anbefal en øjencreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2018

Anonym trådstarter

jeg har render og poser under øjnene, bruger ingen øjencreme. 

Har en baby på 4 mdr så jeg sover selvfølgelig ikke så meget og er oppe mange gange hver nat synes jeg. Drikker meget vand. 

Kan du anbefale en god øjencreme ? Og gode tips!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2018

babylife.

Anonym skriver:

jeg har render og poser under øjnene, bruger ingen øjencreme. 

Har en baby på 4 mdr så jeg sover selvfølgelig ikke så meget og er oppe mange gange hver nat synes jeg. Drikker meget vand. 

Kan du anbefale en god øjencreme ? Og gode tips!

Jeg har lige født for 6 uger siden, så I feel you  

Jeg har i mange år bøvlet med min hud og er endelig kommet til et punkt hvor den er super fin. En god idé er som et minimum at vaske sit ansigt eller bare rense med en mild rensevand eller tonic, hver morgen og aften. Uanset om man har tør, fedtet eller kombineret hud, så skal man altid huske at fugte den hver dag (her er jeg super glad for Clinique moisture surge om dagen og moisture surge intense om natten, da de trænger hurtigt ind). En øjencreme er også et super godt supplement, hvor jeg selv er rigtig glad for både Clinique all about eyes og Estee Lauder Advanced night repair eyes  

Jeg ved godt at det ikke er de billigste produkter i verden, men personligt synes jeg at ens hud er værd at investere i, man skal trods alt bruge den hele livet  

Håber at det kunne hjælpe dig lidt på vej, ellers så spørg gerne, jeg har prøvet jeg ved ikke hvor mange produkter  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.