Gravid, bækkenløsning, ældre barn - leg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2018

Anonym trådstarter

Jeg er gravid og har voldsom bækkenløsning. Skal først føde om et halvt år og jeg kan ikke meget. 

Synes min søn ender med at sidde meget foran fjernsynet, både fordi det er sjovt, men også fordi jeg ikke kan særlig meget, særlig længe. 

Gode råd til lege man kan lege uden at sidde på gulvet og uden man skal bevæge sig for meget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg er gravid og har voldsom bækkenløsning. Skal først føde om et halvt år og jeg kan ikke meget. 

Synes min søn ender med at sidde meget foran fjernsynet, både fordi det er sjovt, men også fordi jeg ikke kan særlig meget, særlig længe. 

Gode råd til lege man kan lege uden at sidde på gulvet og uden man skal bevæge sig for meget? 

Hvad med at spille spil?

Anmeld Citér

6. september 2018

NosaNosa

Hvad med at lege i sofaen? Man kan altså sagtens være til stede uden at sidde på gulvet. Hvis ikke din søn er vant til at komme hen med legetøjet til dig, og indbyde dig i en leg på den måde - så tag kassen med lego hen til sofaen eller kurven med legemad. Din søn behøver ikke at være i sofaen. Han kan sagtens sidde, stå og lege omkring sofaen. SÅ: mit bedste råd er at flytte legen og legetøjet. Hvis han altid er på et legegulv, så ryk legegulvet hen til sofaen. Man kan også bygge huler ved sofaen/sengen.

Anmeld Citér

6. september 2018

ErDuHerIkkeSnart

Op på spisebordet og være krea? Min datter og jeg har kastet os over fingermaling, perleplader, modellervoks og tegninger i kilometervis, fordi jeg skal forsøge at slappe lidt af her sidst i graviditeten ... sidegevinsten er, at det er drønhyggeligt og julegaverne er mildest talt i hus 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.