gul eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2018

Anonym trådstarter

Hej igen ��.  

Har lige været ved lægen i dag, da jeg ingen anelse har om hvor langt jeg er, og var heldig   de havde en maskine til at skanne. Men han kunne ikke så meget som at finde en opklaring i min livmoder. Så enten er jeg stadig meget tidlig i forløbet, eller også sidder det udenfor livmoderen. (håber da jeg bare jeg høre til i en anden teminsgruppe) har fået taget blodprøve, som jeg får svar på i morgen. Nogle der har oplevet det før, med et positivt udfald? Har alligevel ikke kunne teste positivt mere end en uge, og først nu er testene tydelige. SKAL man kunne se en opklaring hvis man kun er i uge 3-4? ����‍♀️����‍♀️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2018

ErDuHerIkkeSnart

Nej, det behøver man ikke kunne. Hvis du ikke er langt henne og har testet tidligt, er det helt normalt ikke at kunne se noget efter en uge. Kun tiden kan desværre give vished - En enkelt blodprøve kan du ikke hjælpe. Du skal have taget minimum to med et par dages mellemrum og selv på denne måde er HCG stigningen alene en indikation.

Jeg håber det bedste - det kan absolut sagens være at alt er godt og normalt!

Anmeld Citér

20. september 2018

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Nej, det behøver man ikke kunne. Hvis du ikke er langt henne og har testet tidligt, er det helt normalt ikke at kunne se noget efter en uge. Kun tiden kan desværre give vished - En enkelt blodprøve kan du ikke hjælpe. Du skal have taget minimum to med et par dages mellemrum og selv på denne måde er HCG stigningen alene en indikation.

Jeg håber det bedste - det kan absolut sagens være at alt er godt og normalt!

Tak for sit svar . Var ved lægen igen i fredags, han sagde blodprøven svarede fint til keg ikke ville være særligt langt henne, han scannede igen og denne gang kunne man se opklaringen og at der var noget indeni  

Anmeld Citér

20. september 2018

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Tak for sit svar . Var ved lægen igen i fredags, han sagde blodprøven svarede fint til keg ikke ville være særligt langt henne, han scannede igen og denne gang kunne man se opklaringen og at der var noget indeni  

Dejligt at høre, at der kunne ses noget i livmoderen, som tyder på at en graviditet er på vej, det må have været en svær ventetid! Din læge kan fortsat ikke bruge en enkelt blodprøve til noget som helst ift. at udelukke en GUL, i så fald misforstår han, hvordan HCG kan tolkes. Men hvis han kan se graviditeten inde i selve livmoderen, så skal du ikke være bekymret for den del længere. Held og lykke med det hele!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.