Øv min brandert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved ikke om han har udnyttet mine føleler, jeg skrev til ham, vi var begge fulde og hvis han kunne mærke at jeg godt ville være sammen med ham, så er det jo også lidt min egen skyld... 

Jeg kan fornemme at han ikke føler det samme, da han aldrig skrivver.... sikkert fordi at han har travlt med en masse andet, men alligevel.. jeg fortjener bedre end det.. 

Jeg ved godt hvordan en mand er, hvis han er vild med en, så skriver han og er "på".. desværre.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. september

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia85 skriver:

Det er også klart, når han lige har været på tapetet igen. Og det skal du give dig selv lov til at føle. Altså, at du får et "tilbagefald" og bliver lidt følsom og ustabil lige omkring ham. Jeg genoplivede selv en flirt efter to et halvt år, og blev skuffet endnu engang, fordi han fortsat ikke ville mere end sex. Og han skrev for et par uger siden og der var jeg så i stand til at blokere ham. Så ved, at det går over. Men som en anden skriver måske skal man føle sig såret nok af ham, inden det sker. Og det kan være svært, hvis han er en sød fyr. 

Ja det er mega hårdt, for et eller andet sted, håber hjertet vel altid at manden kommer til at føle noget. Desværre lod jeg mit hjerte vinde over min hjerne da jeg var fuld.

Anmeld Citér

4. september

Anonym

Anonym skriver:

Ved ikke om han har udnyttet mine føleler, jeg skrev til ham, vi var begge fulde og hvis han kunne mærke at jeg godt ville være sammen med ham, så er det jo også lidt min egen skyld... 

Tjo. Men hvis han ved du har følelser og han okk har burde han være den der sagde nej af hensyn til dig. 

Men hvis du slet ikke ved om de er gengældt men blot antager det. Så snak med ham. 

Anmeld Citér

4. september

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tjo. Men hvis han ved du har følelser og han okk har burde han være den der sagde nej af hensyn til dig. 

Men hvis du slet ikke ved om de er gengældt men blot antager det. Så snak med ham. 

Ja men jeg går ud fra at hvis en mand er interesseret, så skriver han også til en .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.