Var/Er du gravid og ansat ved DanskSalling Group?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2018

Anonym trådstarter

Ja, var eller er du gravid og ansat eller har du under din graviditet ansat i en af dansk Salling Groups butikker? Netto, Føtex, bilka osv.

Jeg spørger da vi herhjemme går og overvejer endnu en graviditet. Under sidste graviditet følte mig desværre lidt røvrendt af min arbejdsplads/chef og jeg vil gerne høre om andre har prøvet det samme eller om jeres graviditet og ansættelse så helt anderledes og bedre ud. 

For at gøre det kort så var jeg i min kontrakt ansat på variabel timeantal, da jeg fortalte jeg var gravid fik jeg færre og færre timer og sagde til sidst op da jeg var nødt til at finde noget andet for at økonomien kørte rundt.

Jeg er nu igen tilbage og arbejde ved en af Salling Groups kæder, dog en anden butik og jeg elsker mit arbejde. Vi vil gerne udvide familien i nærmeste fremtid men jeg er simpelthen mega bange for at historien vil gentage sig da jeg igen "kun" er ansat på variabel timeantal og det har vi ikke råd til skulle ske.

Vil I ikke fortælle om jeres erfaringer med at være ansat i en af Salling Groups butikker og være gravid?

Håber I vil dele jeres erfaringer med mig :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.