Jeg bør måske snakke med lægen, eller også er det normalt? Vil i hvert fald høre om bogen har prøvet noget lignende og hvad det evt kan skyldes.
Den sidste halvanden uge har jeg haft mere eller mindre konstant hovedpine, men som kan holdes nede med 2 panodiler hver 4-6 time.
Udover det tager jeg mig selv i at sige/gøre mærkelige ting.
1. Stod og skar gulerødder ud og plejer st give enderne til vires hunde. den ene blev dog aflivet for 2 mdr siden så nu har vi kun en. Jeg giver hunden et stykke gulerod og står så i hvad keg tror var et par minutter og undrer mig over hvor den anden er før det går op for mig at han blev aflivet for 2 mdr siden.
2. Var ved st klæde mig af, smider min bh i toilettet i stedet for vasketøjskurven og først DS jeg har trukket ud opdager jeg fejlen.
3. Henter min yngste i dagplejen- dagplejemor giver mig noget skiftetøj med hjem og jeg afslutter med "tak skat" og går. Først ude i bilen lægger jeg mærke til hvad jeg sagde.
4. Henter min store i børnehaven om eftermiddagen. Går ind og siger godmorgen til pædagogerne og først da de kommenterer går det op for mig hvad jeg sagde.
Måske er det ingenting- men alligevel bekymrer det mig lidt. Nogen der har prøvet noget lignende? ♀️
Anmeld
Citér