Gode nyheder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

LineD

Ja mine dejlige med brugere

Så er vi hjemvendt fra endnu et sygehusbesøg for at snakke med en speciallæge omkring min mulighed for at føde selv, og der var bare SUPER gode nyheder!

JEG MÅ FØDE SELV

Der er naturligvis stadig lidt uvished om hvorvidt jeg kan få en epiduralblokade, men der er jo i uendeligheder af andre måder at smertestille på !  Så både Morten og jeg er bare SÅ glade!

Manse havde det rigtig godt og lå og vinkede til os, vægten var hun lidt i tvivl om, da han havde hikke, og hver gang hun skulle måle mavsen hikkede han, men han blev skudt til 1935 gram, hun mente dog han var lidt større, så han følger hans kurve rigtig fint

Ville lige dele glæden med jer!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

minmau

Hvor dejligt for jer!

Hvad var grunden ellers til at du evt. ikke skulle kunne føde selv?

Anmeld

17. oktober 2009

LineD

minmau skriver:

Hvor dejligt for jer!

Hvad var grunden ellers til at du evt. ikke skulle kunne føde selv?

Tvivlen var pga en kronisk rygsygdom jeg har, og man var meget i tvivl om hvorvidt ryggen kunne holde til en normal fødsel, men ortopædkirugerne vurderer at den vil kunne holde til det, uden at øge mine daglige smerter efterfølgende. Så må jeg sætte min tillid hos de kloge hoveder...

Anmeld

17. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nøj, hvor fedt, Line! stort tillykke med det... og du har helt ret - der er masser af muligheder for anden smertestillende!

Dét var en dejlig nyhed at få

Anmeld

18. oktober 2009

Betina88

Ej , hvor perfekt ..

et stort tillykke til dig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.