‘2 gangs gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2018

Anonym trådstarter

Føler slet ikke glæden på samme måde den her gang trods det et ønskebarn .. jeg har i 7 måneder været syg med opkast migræne og slem bækkenløsning og sygemeldt af den grund og en stor operation i maven oveni .. har næsten ikke overskud til min datter jeg har i forvejen må melde fra til alting grundet sygdom.. savner mit arbejde og det at “være” nået .. idag ramte jeg så bunden af mit dårlige humør .. vi flyttede for 3 måneder siden langt fra familie og venner for at få mere plads og have .: alt burde være godt vi en familie med en super økonomi og normalt en glad person med et rigtig godt job .. men det som om mit humør slet ikke er godt mere .. og idag fik jeg så nok da jeg skulle op til min nye læge efter flytning og hun var seriøst bare en **** som ikke have styr på en skid så det endte faktisk rigtig akavet deroppe og har nu søgt ny læge .. og lige pludselig i bilen på vej hjem brød jeg helt sammen og tudede  ... føler som anden gangs gravid at man er lidt overladt til sig selv .. har ingen jordmoder før uge 31 da man mener at anden gangs fødende ikke har brug for samme tryghed !! Føler det et kæmpe ansvar at skulle vide om alt er ok med baby alene ... Hvad er det for en gang lort ?!! Jeg fødte sidst for 9 år siden og føler bestemt ikke jeg er mere sikker af den grund .. alt i alt en rigtig skod dag   undskyld havde brug for at få luft trods et lidt rodet indlæg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2018

Anonym

Man kan sagtens få flere jordemoder konsultationer hvis der er behov for det. Du lyder jo til at have brug for nogen at snakke med - og det sagde MIN jordemoder for to uger siden var helt okay og hvis der var det mindste skulle jeg bare ringe. Jeg er også 2. gang gravid. 

Dit dårlige humør skyldes sikkert alle dine gener. Jeg håbe alt bliver bedre når du føder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.