Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2018

Amandath

Hej alle ��

Håber i kan hjælpe mig....

jeg er på mini p-piller, som jeg har været i et stykke tid nu. Sagen er den at jeg et par gange har prøvet at springe min menstruation over, hvilket ikke er lykkedes. MEN, så skulle jeg på ferie, og tænkte, nu prøver jeg lige igen, og jeg har ikke se skyggen af blod. (Jeg tænkte, YES det lykkedes!!)

Mine mini p-piller virker så ledes at jeg tager først 20 lyserøde piller også 8 hvide piller, også starter jeg forfra. Jeg har så i stedet for at tage de hvide piller (det er der min mens kommer) taget de lyserøde fra en ny pakke direkte, for at undgå at min mens skulle komme. Det har som sagt aldrig lykkedes, pånær denne gang.

MEN, så har jeg læst herinde, at man IKKE kan springe en mens over hvis man er på mini piller... så det er her jeg bliver en anelse bekymret... hver gang jeg har prøvet at springe den over, er der altid kommet blod alligevel, men ikke denne gang... også læser jeg så at der slet ikke kan lade sig gøre �� Vil det så sige at jeg har en udebleven menstruation ?? Skal jeg tage en test, eller hvordan skal jeg forholde mig?? 

Er der INGEN af jer der er på mini piller, der har prøvet hvor det er lykkedes at springe den over ?? 

Håber på svar fra den forvirrede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.