Ondt i lænden og nogle gange stik i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. september 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

godaften de damer. 

Jeg er idag præcis 41+0 uger henne, så 1 uge over tid selvom jeg er 2. Gangs gravid. Årh altså

når nu til mit spørgsmål. For nogle uger siden var det sådan at hvis jeg gå langt så begynder jeg at få ondt i lænden og få små stik i underlivet. 

Men nu siden jeg ramte min termin (for en uge siden) er det blivet sådan at det ved at være for ofte. Og idag slappet jeg ellers meget af og ikke rigtig lavet ret meget. Men alligvelet så hver gang jeg bare op og gå i få sekunder så har jeg ondt i lænden. I lørdags gik jeg langsomt men længe. Men der var intet. Men igår kunne jeg ikke gå ret længe før jeg fik stik i underlivet og ondt i lænden. 

Og idag er det endnu være. Jeg har ondt i lænden ligeså snart jeg gå op og gå. Men når jeg ligger ned så er der intet. 

Så kære damer hvad kan det være?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2018

Tine B

Jeg tænker det er det der kaldes at være højgravid..  

Anmeld Citér

3. september 2018

Mortilah

Det havde jeg også i fire uger inden fødslen. Til sidst var det så ulideligt at jeg tikkede om en igangsættelse. Hvad præcis der sker indeni ved jeg ikke. Men det gør ondt ja.. 

Anmeld Citér

3. september 2018

Love Angel

Mor til 4
Tine B skriver:

Jeg tænker det er det der kaldes at være højgravid..  

Ja du kan godt ha ret i at det nok er sådan at være højgravid. 

Men serøst jeg kan ikke rigtig ret meget mere.

nu må babyen godt snart holde fødselsdag

Anmeld Citér

3. september 2018

Love Angel

Mor til 4
Mortilah skriver:

Det havde jeg også i fire uger inden fødslen. Til sidst var det så ulideligt at jeg tikkede om en igangsættelse. Hvad præcis der sker indeni ved jeg ikke. Men det gør ondt ja.. 

Hold da op, havde du det sådan i 4 uger? Hold da op ja det længe at gå og ha det sådan. 

Så længe har jeg heldigvis ikke haft det sådan. Kun i få dage. 

Men serøst jeg kan næsten ikke rigtig noget mere. Det bare hårdt i sig selv at når jeg sidder og spiller et spil med min datter 

og når jeg rejser mig eller skal sidde ned. Jeg kan ikke rigtig bukke mig mere og skal vende mig forsigtigpeter natten, bare en smule hurtig bevægelse eller en smulle forkert så få jeg ondt. 

Jeg bevæger mig langsommere end en snegl

nu må babyen godt snart holde fødselsdag jeg er trods alt langt over min termin.

Anmeld Citér

4. september 2018

xStinepigen

Jeg havde voldsomme stil i underlivet lige op til mit vand gik spontant. Tænker det er kroppen der gør et eller andet, format forberede fødslen. Det er heller ikke utænkeligt når du er over termin . Sender vestøv og pøj pøj med fødslen! 

Anmeld Citér

4. september 2018

Mortilah

Love Angel skriver:

Hold da op, havde du det sådan i 4 uger? Hold da op ja det længe at gå og ha det sådan. 

Så længe har jeg heldigvis ikke haft det sådan. Kun i få dage. 

Men serøst jeg kan næsten ikke rigtig noget mere. Det bare hårdt i sig selv at når jeg sidder og spiller et spil med min datter 

og når jeg rejser mig eller skal sidde ned. Jeg kan ikke rigtig bukke mig mere og skal vende mig forsigtigpeter natten, bare en smule hurtig bevægelse eller en smulle forkert så få jeg ondt. 

Jeg bevæger mig langsommere end en snegl

nu må babyen godt snart holde fødselsdag jeg er trods alt langt over min termin.

Ja, en uge inden fødsel var jeg grædende på fødegangen og overlægen lovede at jeg ihvertfald blev sat igang senest på terminsdatoen.. fordi det gjorde bare så ondt:/ men så fødte jeg alligevel spontant:-)

Anmeld Citér

4. september 2018

HBV

Jeg vil skyde på at det er din krop der gør klar til fødsel... der dannes et hormon der smidiggører alt i kroppen og som skal hjælpe baby ned igennem bækkenet og det er nok dét,  du kan mærke 

Stadig ingen tegn på fødsel ? 

Jeg skriver lige til dig senere 

Anmeld Citér

4. september 2018

Love Angel

Mor til 4
xStinepigen skriver:

Jeg havde voldsomme stil i underlivet lige op til mit vand gik spontant. Tænker det er kroppen der gør et eller andet, format forberede fødslen. Det er heller ikke utænkeligt når du er over termin . Sender vestøv og pøj pøj med fødslen! 

Årh så håber jeg at det sker snart for mig

og tak det har jeg brug for

Anmeld Citér

4. september 2018

Love Angel

Mor til 4
Mortilah skriver:

Ja, en uge inden fødsel var jeg grædende på fødegangen og overlægen lovede at jeg ihvertfald blev sat igang senest på terminsdatoen.. fordi det gjorde bare så ondt:/ men så fødte jeg alligevel spontant:-)

Det var godt at du selv gik i fødsel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.