NF-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. september 2018

Anonym trådstarter

Vi skal til NF-scanning i morgen, og jeg er så hunderæd for, at der ikke er liv 

Vi så både liv 7+3 og 9+1, jeg har alle de samme symptomer som jeg plejer og jeg har overhovedet ikke blødt på noget tidspunkt - men alligevel så har jeg den dér frygtelige tanke jeg bare ikke kan slippe  

Hvordan slipper jeg tanken igen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Åh jeg har ingen gode råd. Jeg skal selv til nf på fredag og er hunderæd for at der ikke er liv. Vi så liv 9+0, men er bare så skide bange at den lille er død! 

Held og lykke i morgen - er sikker på det nok skal gå, statistikken er på vores side 

Anmeld Citér

5. september 2018

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Åh jeg har ingen gode råd. Jeg skal selv til nf på fredag og er hunderæd for at der ikke er liv. Vi så liv 9+0, men er bare så skide bange at den lille er død! 

Held og lykke i morgen - er sikker på det nok skal gå, statistikken er på vores side 

Det hele gik helt perfekt, så jeg er så glad og lettet! Jeg krydser fingre for dig på fredag 

Anmeld Citér

5. september 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi
Anonym skriver:

Det hele gik helt perfekt, så jeg er så glad og lettet! Jeg krydser fingre for dig på fredag 

Åh hvor dejligt at høre! Stort tillykke med den gode scanning 

Er godt nok nervøs pt og håber virkelig på et godt resultat 

Anmeld Citér

7. september 2018

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Åh hvor dejligt at høre! Stort tillykke med den gode scanning 

Er godt nok nervøs pt og håber virkelig på et godt resultat 

Jeg håber det går lige som det skal 

Anmeld Citér

7. september 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi
Anonym skriver:

Jeg håber det går lige som det skal 

Det gik så godt! Baby sprællede rundt og var så sund og lækker❤️... Vi lå i lav risiko så nu kan vi ånde lettet op og fortælle hele verden det Tak for din støtte 

Anmeld Citér

11. september 2018

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Det gik så godt! Baby sprællede rundt og var så sund og lækker❤️... Vi lå i lav risiko så nu kan vi ånde lettet op og fortælle hele verden det Tak for din støtte 

Åh, hvor dejligt at høre! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.