Mærkelige mens (p-piller)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2018

Anonym trådstarter

Jeg har før haft en mærkeligt mens på p-piller, men fik en normal gangen efter, så tænkte ikke mere over det.

Sidste mens: begyndte at bløde lørdag morgen (bløder normalt fra søndag morgen) og blødte lidt resten af lørdagen og ellers intet. Tog for en sikkerheds skyld en test, som var negativ 

Nu er det tiden igen og jeg har indtil videre kun haft brunt udflåd (det er self første dag og det kan self.sagtens nå at komme), men hvordan forholder jeg mig, hvis der ikke sker mere, virker pillerne optimalt? - er det ok at bløde meget lidt?

- har været på dem over et år, så det er ikke fordi min krop ikke har væbnet sig til dem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Hmm jeg ville nok lige smutte til lægen, hvis den ikke rigtigt kommer.. P-pillerne kan sagtens være årsag til det, men du kan også mangle jern eller andre mineraler/vitaminer.. Eller du kan have nogle celleforandringer, der skal undersøges.. 

Jeg fandt ud af, at jeg manglede B12 og D-vitamin, netop fordi jeg spurgte lægen, om det var normalt at bløde væsentlig mindre end normalt..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.