Mercuri urval - test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.483 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. september 2018

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg har for mange år siden været til jobsamtale hos Mercuri urval. Jeg kom til samtalen og den startede lidt overraskende med en logisk test. 

Jeg er nu i den situation at jeg skal til samtale hos Mercuri Urval igen (de rekrutterer for en kunde). 

De kalder det en indledende samtale.. er der nogen der ved om jeg skal være forberedt på at skulle tage en logisk/kognitiv test? De har ikke nævnt noget.

Er der nogen som har været til en indledende samtale for nyligt hos Mercuri Urval..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2018

Anonym trådstarter

Ingen..?

Anmeld Citér

2. september 2018

Anonym trådstarter

Slet ingen - piv

Anmeld Citér

2. september 2018

Panther

Profilbillede for Panther

Hm, siden du ikke får nogle svar, så vil jeg byde ind, selvom jeg ikke har personlig erfaring med Mercuri Urval.

Ifm med mit arbejde ser jeg dokumentation på screeningsprocesser - herunder personlighedstest fra fx Mercuri Urval. Det er ret standard.

Derudover har jeg selv taget både personlighedstests og faglige tests ifm jobsøgning (direkte med virksomheder), men jeg er altid blevet gjort opmærksom på det.

Jeg ville således tro, at der er en god sandsynlighed for, at du skal gennemgå en test, men det undrer mig, at du ikke bliver gjort opmærksom på det på forhånd.

Anmeld Citér

3. september 2018

Naturli

Jeg var sidste år.

Første samtale var blot en samtale. Derefter blev jeg bedt om at tage testen hjemme inden næste samtale.

Anmeld Citér

4. september 2018

Anonym trådstarter

Naturli skriver:

Jeg var sidste år.

Første samtale var blot en samtale. Derefter blev jeg bedt om at tage testen hjemme inden næste samtale.

Ok tak ..men tog du den kognitive test hjemmefra..?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.