Hvad skal man købe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. september 2018

Luismor2017

Hej piger 

Min søn på snart 1 år, skal have noget nyt tøj. Men hvad skal jeg købe, jeg mener efterår og vintertøj. (Flyvedragt,regntøj,vinterstøvler, termostøvler og termojakke)

Gerne en huskeliste 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2018

Soonmom

Hvis han går:

Hvis han ikke går minus sko og istedet overtræksfutter og regntøj byttet ud med regndragt

Efterår:

Regntøj

Gummistøvler 

Termotøj 

Sko 

Tynd hue

Vinter:

Flyverdragt 

Vinterstøvler med goretex 

Hue

Handsker 

Anmeld Citér

1. september 2018

superbaby

Min dreng er lige blevet ét og er samtidig startet i vuggetue. Han har termotøj, prewalkers og overtræksfutter. 

Han går ikke endnu og jeg tænker at vente med st købe flyverdragt, støvler osv indtil han kan gå. Min store dreng gik først ved 16 måneder, hvis det bliver det samme med lillebror er vinteren næsten forbi og flyverdragt spild af penge.

De små vuggestue børn er ikke ude i rigtig regnvejr, så regntøj og gummistøvler er nok først relevant til foråret. 

Jeg skal nok have suppleret med en vinterjakke, men ellers venter jeg så længe som muligt med at købe. Med din drengs alder ville jeg anbefale dig det samme, selvom man har lyst til at være forberedt 

Anmeld Citér

2. september 2018

Soonmom

superbaby skriver:

Min dreng er lige blevet ét og er samtidig startet i vuggetue. Han har termotøj, prewalkers og overtræksfutter. 

Han går ikke endnu og jeg tænker at vente med st købe flyverdragt, støvler osv indtil han kan gå. Min store dreng gik først ved 16 måneder, hvis det bliver det samme med lillebror er vinteren næsten forbi og flyverdragt spild af penge.

De små vuggestue børn er ikke ude i rigtig regnvejr, så regntøj og gummistøvler er nok først relevant til foråret. 

Jeg skal nok have suppleret med en vinterjakke, men ellers venter jeg så længe som muligt med at købe. Med din drengs alder ville jeg anbefale dig det samme, selvom man har lyst til at være forberedt 

Det kommer helt an på stedet om de små børn er ude i regnvejr.

Der hvor jeg arbejder er de og i mine egne børns dagpleje er de også  Og tænker at ts barn skal i dagpleje, så går jeg udfra at de er i og med at dagpleje er en person og dermed skal tilgodese alle børnenes behov - flyverdragt er også en nødvendig uanset om barnet går eller ej 

Anmeld Citér

2. september 2018

Birthdaybaby

Spørg dagplejeren :-) Og ellers virker det som en meget fin liste du har fået præsenteret længere oppe. Hvad angår regntøj, Termotøj og flyverdragt, behøver det ikke være det dyreste hvis han ikke går endnu, så er sliddet relativt begrænset (var det i hvert fald for min datters vedkommende, den vinter hun fyldte et år). Vi har været MEGET glade for Johas elefanthuer, og en hæklet halsedisse der sidder godt til. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.