Jer der kunne se det var en dreng til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. september 2018

Anonym trådstarter

Kunne i se det fra siden (pga nub), eller kunne i se det, fordi i kunne se noget mellem selve benene? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2018

Motherme

Anonym skriver:

Kunne i se det fra siden (pga nub), eller kunne i se det, fordi i kunne se noget mellem selve benene? 

Det var meget tydeligt med nub for os til NF. ��

Anmeld Citér

1. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Der blev zoomet ind mellem benene og det var ikke tydeligt for mig. Jeg var sikker på det var en pige 

Anmeld Citér

1. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der blev zoomet ind mellem benene og det var ikke tydeligt for mig. Jeg var sikker på det var en pige 

Hvem var det så tydeligt for  

Anmeld Citér

1. september 2018

Anonym trådstarter

Motherme skriver:

Det var meget tydeligt med nub for os til NF. ��

Så du kunne se det til scanningen fra siden af? 

Anmeld Citér

1. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvem var det så tydeligt for  

Jordmoderen var det tydeligt for. Men hun oplyste ikke kønnet for det gør de ikke ved Nf. Men spurgte og hun zoomede så ind og sagde at den var der så kunne jeg selv gætte. 

Jeg var sikker på pige, faren og min mor var sikker på en dreng 

Anmeld Citér

1. september 2018

Motherme

Anonym skriver:

Så du kunne se det til scanningen fra siden af? 

Ja.

Anmeld Citér

1. september 2018

Tine B

Vi var afsted 13+2 (troede jeg var 12+6, men blev rykket) og kunne intet se. Hverken med Nub eller fra siden.. Mindes ikke der blev kigget direkte, nærmest tværtimod.. 

Anmeld Citér

1. september 2018

Anonym trådstarter

Tine B skriver:

Vi var afsted 13+2 (troede jeg var 12+6, men blev rykket) og kunne intet se. Hverken med Nub eller fra siden.. Mindes ikke der blev kigget direkte, nærmest tværtimod.. 

Der blev heller ikke kigget efter det ved min, men synes jeg kunne se noget mellem benene nede fra, men hun sagde man ikke kunne se det endnu. Synes dog bare det var meget tydeligt. 12+4

Anmeld Citér

2. september 2018

Ano18

Jeg synes min var en meget tydelig dreng. Jeg var helt sikker, men fik at vide af alle, at det nok var navlestrengen.

Det var dog en dreng, og det ligner på efterfølgende scanning, han er ... ret veludrustet. Men billederne snyder vist bare ift str. Og det kan da godt have været navlestrengen jeg så. Men en dreng er han

synes også nubben fra siden, var en tydelig dreng.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.