Endnu en om test ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
8 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2018

Anonym trådstarter

Har nu taget et par stykker test, i forskellige mærker, de alle sammen har vist en eller anden form for svag streg. Det er som om når de tørre de bliver lidt mere utydelige .. men er den positiv? Ved ikke helt hvad keg føler om dette .. har pco, er på dag 65 i min cyklus, og godt og grundigt forvirret.. testede negativt for 1-2 uger siden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Har nu taget et par stykker test, i forskellige mærker, de alle sammen har vist en eller anden form for svag streg. Det er som om når de tørre de bliver lidt mere utydelige .. men er den positiv? Ved ikke helt hvad keg føler om dette .. har pco, er på dag 65 i min cyklus, og godt og grundigt forvirret.. testede negativt for 1-2 uger siden 

Umiddelbart positiv, men fortsæt med at teste, indtil tvivl er afklaret.

Anmeld Citér

1. september 2018

Anonym

Jeg ser desværre kun en grå streg og der med en negativ test pt.

Anmeld Citér

1. september 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg ser en (noget) utydelig lyserød streg. Er den kommet indenfor tiden? 

Anmeld Citér

1. september 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ser en utydelig streg. Hvis du er på dag 60+ ville jeg bede om blodprøver hos din læge de lyver ikke

Anmeld Citér

1. september 2018

Anonym trådstarter

Testede for 2-3 uger siden, og der var de negative, så har nok bare fået en ekstremt sen ægløsning, hvilket ikke er utænkeligt med pco. Har testet fint positivt jer til morgen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. september 2018

BG17

Profilbillede for BG17
Anonym skriver:

Testede for 2-3 uger siden, og der var de negative, så har nok bare fået en ekstremt sen ægløsning, hvilket ikke er utænkeligt med pco. Har testet fint positivt jer til morgen 

Tillykke 

Anmeld Citér

1. september 2018

Camillos

Anonym skriver:

Stort tillykke 

Anmeld Citér

2. september 2018

Anonym trådstarter

Tusind tak ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.