Hvad gør jeg lige her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
7 svar
17 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2018

Anonym trådstarter

Hey alle. 

Jeg er gravid i uge 23 og har de sidste 3 dage haft voldsomme sammentrækninger som idag er gået ned som en stikken helt nede ved skede åbningen, når de kommer så kan jeg ingenting og må sidde fuldstændig stille og tænke på min vejr trækning. 

Normalt har jeg en MEGET livlig basse inde i maven som sparker flere gange dagligt men idag har jeg kun mærket ham lidt imorges hvilket gør mig lidt nervøs. 

Hvad gør jeg lige i den her situtation ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2018

Dorthe1986

Du ringer til fødegangen med det samme. Heller en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld Citér

31. august 2018

ErDuHerIkkeSnart

Som ovenfor skrevet - du ringer til fødegangen allerede her til aften, og beder dem vurdere, hvordan du skal forholde dig - og om de evt. lige vil have dig ind til et lille tjek...

Anmeld Citér

31. august 2018

Anonym trådstarter

Tak for de hurtige svar. Jeg skal på fødegangen nu 

Anmeld Citér

31. august 2018

1518

Godt du ringede! Krydser fingre for, at det bare er en omgang blærebetændelse, og at baby måske bare har vendt sig 

Anmeld Citér

1. september 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Vil du give en opdatering 

Anmeld Citér

5. september 2018

Anonym trådstarter

Opdatering.

han ligger med hovedet nede i bækkenet og rocker og derfor får jeg de smerter jeg gør men alle prøver osv så fine ud så blev sendt hjem igen og fik afvide jeg skulle tage den lidt med ro de næste par dage og nu sparker han præcis som han plejer så alt er helt perfekt, puha jeg blev nervøs.

Anmeld Citér

7. september 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Anonym skriver:

Opdatering.

han ligger med hovedet nede i bækkenet og rocker og derfor får jeg de smerter jeg gør men alle prøver osv så fine ud så blev sendt hjem igen og fik afvide jeg skulle tage den lidt med ro de næste par dage og nu sparker han præcis som han plejer så alt er helt perfekt, puha jeg blev nervøs.

Hvor dejligt at høre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.