Kan man hjælpe katten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2018

Anonym trådstarter

Hej, kan I give et råd? Hvad kan man gøre hvis man møder en kat, der ligner den er sulten og sky, men samtidig miawende og i det hele taget ligner den har tilhørt nogen, men måske har været væk i noget tid? 

Jeg har prøvet at kigge på efterlyste katte på nettet, kunne ikke finde et match, og facebook har jo virkelig mange af sådan nogle sider/grupper, det kan jeg ikke sidde og kigge igennem altsammen. Hvis ikke jeg selv havde dyr hjemme, ville jeg nok prøve at lokke den og tage den med hjem. Men hvad kan man gøre? Fange den og aflevere den hos kattens værn? Hvad synes I man kan gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Ring til dyrenes beskyttelse, inges kattehjem eller dyrenes værn og sig, at du har set den her kat der og der, og den ser ud til at være blevet væk..
Lad være med at fodre eller give vand, for så er det rent juridisk din kat, og så skal du betale for, at de henter den!

Anmeld Citér

31. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du kan komme til at tage billede af den, så lav en fremlysning i en lokal facebook gruppe måske nogen kender til den  

hvis der intet sker, så ring til dyrenes beskyttelse eller et internat måske. 

Anmeld Citér

1. september 2018

Skouboe

Indfang den og tag den med til den lokale dyrlæge, de kan aflæse chippen, hvis den har sådan en.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.