Lugt i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
11 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2018

Anonym trådstarter

Godaften  Skriver fordi jeg i flere måneder har haft et ganske irriterende problem. Jeg lugter forneden! Jeg går i bad hver dag og skifter undertøj, men alligevel lugter jeg. Lugten trænger endda igennem underbukser og bukser. Har prøvet med vivaq mælkesyrebakterier uden virkning. Vil for alt i verden undgå at tage til lægen da jeg er meget blufærdig, så håber I har erfaring med og derfor også råd til hvilke produkter der er effektive. Tror umiddelbart ikke det er svamp for har ikke hytteost udflåd. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2018

Tommelise

Af sted til lægen med dig. Du er nødt til at overvinde din blufærdighed. Det lyder som en infektion, der kan behandles.

Det er nemt for mig at sige, for jeg er ret ligeglad med en gynækologisk undersøgelse. 

Husk at lægen har set det 1000 gange før.

Anmeld Citér

30. august 2018

B&J

Vasker du med sæbe i dit underliv? 

Jeg vil nu stadig råde dig til at gå til lægen

Anmeld Citér

30. august 2018

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Vasker du med sæbe i dit underliv? 

Jeg vil nu stadig råde dig til at gå til lægen

Kun med intimsæbe

Anmeld Citér

30. august 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Af sted til lægen med dig. Du er nødt til at overvinde din blufærdighed. Det lyder som en infektion, der kan behandles.

Det er nemt for mig at sige, for jeg er ret ligeglad med en gynækologisk undersøgelse. 

Husk at lægen har set det 1000 gange før.

Tænker også det er en form for infektion, men håbede man evt kunne købe et middel mod det udenom lægen

Anmeld Citér

30. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Godaften  Skriver fordi jeg i flere måneder har haft et ganske irriterende problem. Jeg lugter forneden! Jeg går i bad hver dag og skifter undertøj, men alligevel lugter jeg. Lugten trænger endda igennem underbukser og bukser. Har prøvet med vivaq mælkesyrebakterier uden virkning. Vil for alt i verden undgå at tage til lægen da jeg er meget blufærdig, så håber I har erfaring med og derfor også råd til hvilke produkter der er effektive. Tror umiddelbart ikke det er svamp for har ikke hytteost udflåd. 

Afsted til lægen med dig. Det lyder som skedekatar. Jeg har selv haft det. Det kræver læge behandling. 

Anmeld Citér

31. august 2018

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg har her i graviditeten haft svamp i lysken (går jeg ud fra, da jeg ikke var ved lægen med det ). Det startede med samme lugtgener, som du beskriver, og efter 1-2 uger kom der kløe og rødme i lysken. Canesten har taget mit 

Anmeld Citér

31. august 2018

Anonym

Afsted til lægen. Det kan sagtens være svamp også uden det udflåd, ligesom skedenatar og diverse infektionstilstande du kan ende med at blive alvorligt syg af. 

Anmeld Citér

31. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Afsted til lægen. Det kan sagtens være svamp også uden det udflåd, ligesom skedenatar og diverse infektionstilstande du kan ende med at blive alvorligt syg af. 

Hvordan alvorligt syg?

Anmeld Citér

31. august 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Tænker også det er en form for infektion, men håbede man evt kunne købe et middel mod det udenom lægen

Jeg tænker bare, at det er vigtigt at finde ud af, præcis hvilket middel du skal have. Og så kommer du ikke uden om lægen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.