Wifi i husholdningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2018

Anonym trådstarter

Hej alle!

Jeg har lige et spørgsmål, hvis jeg søger på noget på min egen Macbook kan min mand så på nogle måde gå ind på hans computer på f.els Telenor og se hvilke sider jeg har åbnet/været inde på på min computer/mobil??

Og hvis, hvad så hvis jeg sletter historik? Kan man stadig??

hpber i forstår mit spørgsmål, selvom det blev lidt ryddet����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle!

Jeg har lige et spørgsmål, hvis jeg søger på noget på min egen Macbook kan min mand så på nogle måde gå ind på hans computer på f.els Telenor og se hvilke sider jeg har åbnet/været inde på på min computer/mobil??

Og hvis, hvad så hvis jeg sletter historik? Kan man stadig??

hpber i forstår mit spørgsmål, selvom det blev lidt ryddet����

Nej fra din computer kan din man ikke se hvor du har været. Kun via din computer. Men det kan du slette historikken som du selv er inde på. Du skal dog også slette temporaty files da de ligger i en mappe på computeren. 

Men han snager forhåbentlig da ikke i dine ting så det burde ikke være nødvendigt 

Anmeld Citér

29. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej fra din computer kan din man ikke se hvor du har været. Kun via din computer. Men det kan du slette historikken som du selv er inde på. Du skal dog også slette temporaty files da de ligger i en mappe på computeren. 

Men han snager forhåbentlig da ikke i dine ting så det burde ikke være nødvendigt 

Okay tak for svar, jeg tænkte mere inde på vires teleselskabs side? Om man kan gå ind på noget der?

Anmeld Citér

29. august 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeres wifi router fører muligvis noget log over den internet-traffik der kører ind og ud. Men det kommer alt sammen an på model, opsætning og så videre.

Anmeld Citér

29. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Okay tak for svar, jeg tænkte mere inde på vires teleselskabs side? Om man kan gå ind på noget der?

den fører en log. Men det er ikke noget han kan se på hjemmesiden. Så skal han kontakte jeres udbyder og så skal de fortælle det hvis de kan se det. 

Ellers skal han være stort pc geni ihvertfald. 

Anmeld Citér

29. august 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria

Derudover hvis du er logget ind i f.eks. chrome, så kan han logge ind på andre enheder, hvis han kender din login. Så kan han se din browser historik. 

Anmeld Citér

29. august 2018

Skrukkie

Det lyder meget suspekt ! 

Anmeld Citér

29. august 2018

Anonym

Nu ved jeg ikke hvad det er han ikke må se. Men fx når jeg har været på besøg hos mine forældre og har brugt deres wifi så har “deres” reklamer hængt ved. Jeg får derfor reklamer for hjemmesider tilpasset dem, på min telefon.. lidt irriterende

Anmeld Citér

30. august 2018

Bettybom

Jeg kunne en dag se, på min telefon hvad min mand søgte på ( hvilket var harmløse baby ting ��) 

jeg gik i panik - for manden havde fødselsdag kort efter. Han fik det heldigvis ordnet og det viste sig at det var fordi han havde lavet en mail til mig på sin telefon og ikke logget ud Han loggede ud og så kunne vi ikke se på google mere, hvad hinanden søgte på �� 

Ellers burde man vel ikke kunne se hinanden ting 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.