Vi må nok se det i øjnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
6 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2018

Anonym trådstarter

Vi har svært ved at blive gravide  Vi har nu prøvet i over 1 år, men der sker intet. Vi har været ved lægen og har fået en henvisning. 

Men vi vil bare gerne videre og have en baby nu og det store system virker lidt håbløst.

Er der nogen herinde der kender til alternative metoder som kan hjælpe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Vi har svært ved at blive gravide  Vi har nu prøvet i over 1 år, men der sker intet. Vi har været ved lægen og har fået en henvisning. 

Men vi vil bare gerne videre og have en baby nu og det store system virker lidt håbløst.

Det store system er ikke så uoverskueligt når man er i det. Og tænk på gevinsten.

Jeg har været i Grækenland tre gang for at få ægdonation - ja det er irriterende men man skal bare springe ud i det.

Dyb vejrtrækningen og så tag kontakt til en læge. Så bliver I ellers taget og hånden derfra.

Anmeld Citér

29. august 2018

Babilooo

Smølfine123 skriver:

Det store system er ikke så uoverskueligt når man er i det. Og tænk på gevinsten.

Jeg har været i Grækenland tre gang for at få ægdonation - ja det er irriterende men man skal bare springe ud i det.

Dyb vejrtrækningen og så tag kontakt til en læge. Så bliver I ellers taget og hånden derfra.

Det mest opslidende er at blive ved med forgæves at tro at der sker noget af sig selv... hvis man har brug for hjælp.

Anmeld Citér

29. august 2018

serinasmor

Jeg er i netværksgruppe med et par rigtig søde fysioterapeuter som laver fertilitetsfremmende behandlinger. 

Måske var det en ide? 

De hedder fertilitetsfysio og har hjemmesiden  https://fertilitetsfysio.dk/

De holder til i Århus  

Pøjpøj med det 

Anmeld Citér

29. august 2018

Abracadabra

serinasmor skriver:

Jeg er i netværksgruppe med et par rigtig søde fysioterapeuter som laver fertilitetsfremmende behandlinger. 

Måske var det en ide? 

De hedder fertilitetsfysio og har hjemmesiden  https://fertilitetsfysio.dk/

De holder til i Århus  

Pøjpøj med det 

Er det ikke bedre at bruge sine penge og sin tid på dokumenteret behandling? Pengene og især tiden forsvinder jo meget hurtigt i behandlingsverdenen...

Anmeld Citér

29. august 2018

serinasmor

Abracadabra skriver:

Er det ikke bedre at bruge sine penge og sin tid på dokumenteret behandling? Pengene og især tiden forsvinder jo meget hurtigt i behandlingsverdenen...

Jeg er ikke ude på at stjæle nogens penge

Det er såmænd bare et godt råd til, hvad der kunne være en god ide. 

Jeg ved, at de hjælper mange glade par med behandlinger til begge køn. 

Det må være op til den enkelte at vurdere, hvad man vil og ikke vil. Men hvis man aldrig hører om muligheden, kan man jo ikke tage stilling til den.

Og hvis man som individ tænker at det er forsøget værd, så er det jo sådan  

Anmeld Citér

29. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens huske, hvor meget man gerne vil og helst nu, men vil lige komme med min historie. 

Jeg har desværre været gravid flere gange, hvor det endte i spontan abort og vi ville også helst undgå behandlingsverdenen. Da det var muligt at opnå graviditet, troede vi også, at det nok skulle lykkedes på et tidspunkt.

Jeg tror næsten, at jeg har prøvet det meste akupunktur, zoneterapi, kosttilskud etc., men jeg endte med at bruge megen tid og penge på noget, som ikke virkede, og jeg har mange gange fået håbet slukket, og det tærede på mig.

Da vi endelig tog beslutning og gik i behandling, lykkedes det i første forsøg, og i dag fortryder jeg, at vi ikke gik i behandling lang tid før, fremfor at have spildt tiden. 

Det kan virke uoverskueligt, men jeg har kun mødt professionelle, som virkelig havde styr på det, og var gode til at informere mig, så vi følte os trygge i forløbet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.