Kan det være en show starter ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. august 2018

Håbet007

kære alle,

jeg ligger med en meget trist følelse efter dagens besked i går, og dog kan jeg ikke slippe håbet �� 

Denne lille vingummi var ikke planlagt, men hvor blev vi glade og med vores 3 dejlige børn i forvejen ja så kunne vi da godt tage den sidste ��

Da Intet rigtig kunne stemme overens med hvornår jeg er blevet gravid blev jeg sendt til gyn.. 

jeg skulle have haft mens d 1 august men forventede ikke mens der, da jeg kunne mærke at jeg ikke fik min æl d 16 som forventede (for er ikke i tvivl) og var ude og rejse med en veninde fra d 14-22 juli. Jeg køber dog en test d 4 da jeg ikke har fået mens og tester positiv med det samme. Tænkte jeg måtte være blevet gravid før forventet æl, men håber nu at jeg måske er blevet gravid efter jeg kom hjem fra ferie.

Jeg kommer til scanning d 6 august og der er der ikke andet at se ind graviditeten og en graviditets sæk, jeg kommer igen d 21 som er 2 uger efter på min fødselsdag og får så afvide at den kun er ca 3,8 mm men det lød som om hun ikke var sikker på det var fosteret kunne se blommesæk, men ingen hjerte blink og vi græd og græd bagefter. Dog sagde gyn at jeg skulle have taget blodprøver og komme igen i går. Fik taget blodprøver som sage 1 blodprøve 55.000 og anden 58.000 så jeg var glad, for det tænker jeg er meget højt. Sygeplejersken scannede og sage jeg tror jeg ser hjerteblink og jeg farede op i lykke, men da gyn kom sagde hun at hun ikke kunne se hjerteblink og den var kun vokset til 5 mm på en uge. Hun var dog ikke i tvivl denne gang at det var fosteret og viste mig 2 linier og sagde at her skulle hjertet blinket komme, men intet... jeg sagde jeg var ikke klar lige nu til en abort da hun fortalte hvad jeg kunne vælge og har fået tid tirsdag til en kemisk abort næste uge �� 

Da jeg så kom hjem og mærkede efter så kan jeg ikke slippe håber for føler mig så gravid med kvalme, kæmpe bryster osv.. tænker om jeg kunne være blevet gravid omkring 24-28 juli, dog vildt at teste positiv d 4 august så.. men måske jeg ikke er så langt henne kun 7+0 eller slow starter �� dog tænker jeg om mit HCG så være så højt... og skulle fosteret så have vokset mere...?

hvad tænker I ? ��

mange hilsner S

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2018

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Jeg tænker desværre ikke, at det ser så godt ud. Fostre bør (selvom der er undtagelser) udvikle sig nogenlunde ens den første uger - og med kombinationen af den tidslinje du ridser op (positiv test for flere uger siden) og HCG på det høje niveau, så burde en levedygtig graviditet kunne konstateres i livmoderen på nuværende tidspunkt.

Var de to blodprøver taget med to dages mellemrum?

Mnge hilsner til dig!

Anmeld Citér

29. august 2018

Håbet007

Jeg har så svært ved at acceptere det...

jeg fik taget blodprøve onsdag sent og mandag morgen. Jeg ved jo st mit HCG er højt og at det derfor ikke længere fordobler sig hver anden dag 

jeg er så bange for at få noget fjernet som måske bare har brug for lidt mere tid... og som jeg siger til min mand så kan jeg mærke jeg er gravid og føler nogle er ved at tage noget fra mig som er mit  ved godt det lyder helt gak men kan ikke gøre for det...

Anmeld Citér

29. august 2018

Rockertand

Håbet007 skriver:

kære alle,

jeg ligger med en meget trist følelse efter dagens besked i går, og dog kan jeg ikke slippe håbet �� 

Denne lille vingummi var ikke planlagt, men hvor blev vi glade og med vores 3 dejlige børn i forvejen ja så kunne vi da godt tage den sidste ��

Da Intet rigtig kunne stemme overens med hvornår jeg er blevet gravid blev jeg sendt til gyn.. 

jeg skulle have haft mens d 1 august men forventede ikke mens der, da jeg kunne mærke at jeg ikke fik min æl d 16 som forventede (for er ikke i tvivl) og var ude og rejse med en veninde fra d 14-22 juli. Jeg køber dog en test d 4 da jeg ikke har fået mens og tester positiv med det samme. Tænkte jeg måtte være blevet gravid før forventet æl, men håber nu at jeg måske er blevet gravid efter jeg kom hjem fra ferie.

Jeg kommer til scanning d 6 august og der er der ikke andet at se ind graviditeten og en graviditets sæk, jeg kommer igen d 21 som er 2 uger efter på min fødselsdag og får så afvide at den kun er ca 3,8 mm men det lød som om hun ikke var sikker på det var fosteret kunne se blommesæk, men ingen hjerte blink og vi græd og græd bagefter. Dog sagde gyn at jeg skulle have taget blodprøver og komme igen i går. Fik taget blodprøver som sage 1 blodprøve 55.000 og anden 58.000 så jeg var glad, for det tænker jeg er meget højt. Sygeplejersken scannede og sage jeg tror jeg ser hjerteblink og jeg farede op i lykke, men da gyn kom sagde hun at hun ikke kunne se hjerteblink og den var kun vokset til 5 mm på en uge. Hun var dog ikke i tvivl denne gang at det var fosteret og viste mig 2 linier og sagde at her skulle hjertet blinket komme, men intet... jeg sagde jeg var ikke klar lige nu til en abort da hun fortalte hvad jeg kunne vælge og har fået tid tirsdag til en kemisk abort næste uge �� 

Da jeg så kom hjem og mærkede efter så kan jeg ikke slippe håber for føler mig så gravid med kvalme, kæmpe bryster osv.. tænker om jeg kunne være blevet gravid omkring 24-28 juli, dog vildt at teste positiv d 4 august så.. men måske jeg ikke er så langt henne kun 7+0 eller slow starter �� dog tænker jeg om mit HCG så være så højt... og skulle fosteret så have vokset mere...?

hvad tænker I ? ��

mange hilsner S

Jeg tænker vindæg eller (der håber vi ikke) mola.

Kunne I se et "rigtigt" foster?

Anmeld Citér

29. august 2018

Guldfisk

Hej søde du. Jeg har en slowstarter og der var dog stadig hjerteblink i uge 7+3

Hvad med at få foretaget en sidste scanning? Det kan være det lige var et halvt døgn der skulle til. 

Men første graviditet var en MA i uge 9 som først blev opdaget i uge 12 - 5 dage inden MD... Det er min 2. Graviditet nu. I det mindste har du fået nogle skønne børn i mellemtiden HVIS den ikke går, og det kan du trøste dig med ❤️ 

Stort knus herfra! 

Anmeld Citér

29. august 2018

ErDuHerIkkeSnart

Du lyder ikke spor “gak”, det kan være en kæmpe sorg at miste en graviditet og for nogen tager det tid at komme over. Det har det gjort for mig hver gang - jeg har haft følelsen af, at nogen stjal noget fra mig, som jeg lige havde fået forærende og var så lykkelig ved ... tag du hellere en ekstra scanning eller blodprøve, hvis det giver mere ro? 

Anmeld Citér

29. august 2018

Newsence

At du føler dig gravid siger desværre ikke så meget. 

Kroppen vil reagere som er du gravid og det endda lidt tid efter du evt har fået fjernet barnet. 

Dog vil jeg sige at mine blodprøver fordoblede sig ikke i starten og min lille udviklede sig heller ikke rigtigt. Og jeg blødte meget i 3 uger, og følte mig slet ikke gravid. Og nu sidder jeg med en lille dreng på 3 uger. Dog kunne vi hele tiden se hjerteblink.

hvis du er i tvivl så bed om at de scanner dig lige inden den kemiske abort. Så er du 100% sikker.

Det er svært at miste men det er mest psykisk. Og du skal give dig tid til at sørge og din krop skal også have tid. 

Knus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.