kære alle,
jeg ligger med en meget trist følelse efter dagens besked i går, og dog kan jeg ikke slippe håbet
Denne lille vingummi var ikke planlagt, men hvor blev vi glade og med vores 3 dejlige børn i forvejen ja så kunne vi da godt tage den sidste
Da Intet rigtig kunne stemme overens med hvornår jeg er blevet gravid blev jeg sendt til gyn..
jeg skulle have haft mens d 1 august men forventede ikke mens der, da jeg kunne mærke at jeg ikke fik min æl d 16 som forventede (for er ikke i tvivl) og var ude og rejse med en veninde fra d 14-22 juli. Jeg køber dog en test d 4 da jeg ikke har fået mens og tester positiv med det samme. Tænkte jeg måtte være blevet gravid før forventet æl, men håber nu at jeg måske er blevet gravid efter jeg kom hjem fra ferie.
Jeg kommer til scanning d 6 august og der er der ikke andet at se ind graviditeten og en graviditets sæk, jeg kommer igen d 21 som er 2 uger efter på min fødselsdag og får så afvide at den kun er ca 3,8 mm men det lød som om hun ikke var sikker på det var fosteret kunne se blommesæk, men ingen hjerte blink og vi græd og græd bagefter. Dog sagde gyn at jeg skulle have taget blodprøver og komme igen i går. Fik taget blodprøver som sage 1 blodprøve 55.000 og anden 58.000 så jeg var glad, for det tænker jeg er meget højt. Sygeplejersken scannede og sage jeg tror jeg ser hjerteblink og jeg farede op i lykke, men da gyn kom sagde hun at hun ikke kunne se hjerteblink og den var kun vokset til 5 mm på en uge. Hun var dog ikke i tvivl denne gang at det var fosteret og viste mig 2 linier og sagde at her skulle hjertet blinket komme, men intet... jeg sagde jeg var ikke klar lige nu til en abort da hun fortalte hvad jeg kunne vælge og har fået tid tirsdag til en kemisk abort næste uge
Da jeg så kom hjem og mærkede efter så kan jeg ikke slippe håber for føler mig så gravid med kvalme, kæmpe bryster osv.. tænker om jeg kunne være blevet gravid omkring 24-28 juli, dog vildt at teste positiv d 4 august så.. men måske jeg ikke er så langt henne kun 7+0 eller slow starter dog tænker jeg om mit HCG så være så højt... og skulle fosteret så have vokset mere...?
hvad tænker I ?
mange hilsner S
Anmeld
Citér