Bumser og p piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: mere eller mindre uren hud på p piller?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

838 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2018

Anonym trådstarter

Hej!

pga. Alt for lang blødningsperiode vil jeg starte på p piller. Det er mange år siden jeg sidst var på dem og den sidst benyttede prævention var mini piller som gav mig akne. Lige nu har jeg ret uren hud og tror og håber det skyldes ubalance i hormonerne men er også bange for det skal blive værre som ved mini pillerne. Hvad er jeres erfaring?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2018

Christabelle

Jeg har meget mindre uren hud når jeg tager p-piller

Anmeld Citér

28. august 2018

HvidSne

Jeg har normalt tendens til bumser og især hudorme. Jeg havde perfekt hud, da jeg var på Yasmin, men de var noget giftigt lort med mange bivirkninger. Jeg havde god hud på Cerazette, som er en mellemting i mellem p-piller og minipiller. Dem var jeg glad for 

Anmeld Citér

28. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej!

pga. Alt for lang blødningsperiode vil jeg starte på p piller. Det er mange år siden jeg sidst var på dem og den sidst benyttede prævention var mini piller som gav mig akne. Lige nu har jeg ret uren hud og tror og håber det skyldes ubalance i hormonerne men er også bange for det skal blive værre som ved mini pillerne. Hvad er jeres erfaring?

Det er uændret for mig. 

Kun op til menstruation får jeg uren hud. Men det gør jeg uanset om jeg er på p piller eller ej 

Anmeld Citér

28. august 2018

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Jeg har meget mindre uren hud når jeg tager p-piller

Hvor lang tid er der gået før hormonerne har indordnet sig efter opstart på p piller? Jeg har lige købt en pakke da jeg er begyndt at bløde i dag efter blot 10 dage fra sidste blødning, som varede 17 dage. Er ved at blive sindssyg over at bløde hele tiden

Anmeld Citér

28. august 2018

Christabelle

For mig har det været med det samme. Altså jeg har aldrig blødt udenfor pille-pauserne, men ved ikke om det normalt 

Anmeld Citér

28. august 2018

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

For mig har det været med det samme. Altså jeg har aldrig blødt udenfor pille-pauserne, men ved ikke om det normalt 

Okay. Det er ved at være nogle år siden jeg sidst var på dem, men mener også at jeg kun blødte i pausen. Håber de virker med det samme som ved dig

Anmeld Citér

28. august 2018

Mortil2blomster

Anonym skriver:

Hej!

Mit er uændret.. Jeg vil sige jeg får lidt uren hud op til en mens periode. Det variere meget fra gang til gang... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.