Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej!
pga. Alt for lang blødningsperiode vil jeg starte på p piller. Det er mange år siden jeg sidst var på dem og den sidst benyttede prævention var mini piller som gav mig akne. Lige nu har jeg ret uren hud og tror og håber det skyldes ubalance i hormonerne men er også bange for det skal blive værre som ved mini pillerne. Hvad er jeres erfaring?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har meget mindre uren hud når jeg tager p-piller
Jeg har normalt tendens til bumser og især hudorme. Jeg havde perfekt hud, da jeg var på Yasmin, men de var noget giftigt lort med mange bivirkninger. Jeg havde god hud på Cerazette, som er en mellemting i mellem p-piller og minipiller. Dem var jeg glad for
Anonym skriver: Hej! pga. Alt for lang blødningsperiode vil jeg starte på p piller. Det er mange år siden jeg sidst var på dem og den sidst benyttede prævention var mini piller som gav mig akne. Lige nu har jeg ret uren hud og tror og håber det skyldes ubalance i hormonerne men er også bange for det skal blive værre som ved mini pillerne. Hvad er jeres erfaring?
Det er uændret for mig.
Kun op til menstruation får jeg uren hud. Men det gør jeg uanset om jeg er på p piller eller ej
Christabelle skriver: Jeg har meget mindre uren hud når jeg tager p-piller
Hvor lang tid er der gået før hormonerne har indordnet sig efter opstart på p piller? Jeg har lige købt en pakke da jeg er begyndt at bløde i dag efter blot 10 dage fra sidste blødning, som varede 17 dage. Er ved at blive sindssyg over at bløde hele tiden
For mig har det været med det samme. Altså jeg har aldrig blødt udenfor pille-pauserne, men ved ikke om det normalt
Christabelle skriver: For mig har det været med det samme. Altså jeg har aldrig blødt udenfor pille-pauserne, men ved ikke om det normalt
Okay. Det er ved at være nogle år siden jeg sidst var på dem, men mener også at jeg kun blødte i pausen. Håber de virker med det samme som ved dig
Mit er uændret.. Jeg vil sige jeg får lidt uren hud op til en mens periode. Det variere meget fra gang til gang...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128