Har hun problemer med øjnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2018

Anonym trådstarter

Min datter på 11 måneder er begyndt at knibe sine øjne sammen sommetider, og åbne og lukke dem gentagne gange. Det er i alle situationer hun kan finde på det. Under måltiderne, når vi sidder og leger og når hun står og går. 

Jeg har ellers indtryk af at hun ser udemærket, altså hun kan sagtens afstands bedømme og går ikke ind i ting. Men bliver alligevel usikker på, om hun mon kan have problemer med sine øjne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2018

AlwaysAno

Kan det være noget tics? Min yngste søn gjorde noget lignende en kort periode. Lægen sagde det var tics

Anmeld Citér

27. august 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Ring til en øjen læge og få en tid du skal ikke have henvisning fra egen læge først. 

Det er altid godt lige at få tjekket og vis øjen lægen mener det er noget andet kan han henvise videre 

Anmeld Citér

27. august 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg tænker det godt kan være en fase. Mit barn gør også i perioder spøjse ting med sine øjne og så stopper det igen. Vi har fået ham tjekket og synet fejler ikke noget.

Se tiden an

Anmeld Citér

27. august 2018

nilletøz

Min søn på 5 har haft en periode hvor han gik og lukkede det ene øje når han skulle kigge på os eller ting.. snakkede med min mor om det og hun havde også oplevede det.. så gik en tid hos en øjenlæge.. 

han mente der ikke var noget i galt, men fik en tid 6 måneder senere, her fik vi af vide at han ikke fejlede noget.. 

men måske det er en god ide at få tjekket..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.