lige været hved lægen øvøvøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Jeg har lige været til lægen i dag og fraråde af støvsuge,vaskegulv og bære på nået f.eks gulvspand,vasktøj selv for tit sex osv øvvvvvv.

især ingen sex pt har fået svamp og det er ret sikert pga jeg baber mig i mandags øvøv så skal have salve i 6 dagen en gang om dagen..

For ellers er lægen bange for jeg føder ret snart jeg har haft så ondt siden i torsdag har også skreve et indlæg om det.

Hun siger som jdm  til 3-4 d scaningen af han ligger langt ned med hovede og hvorfor jeg har så ondt er pga han arbejder sig og når jeg så er aktiv så arbejde underliv mere øvøv..så må slappe mere af men jeg vil heller ikke gør som med min datter var hved af føde i uge 34 og  fra uge 34 til 38 lå jeg næsten kun ned og gk ikke i gang før da jeg var 40+1..

så løfter ikke men andre ting holder jeg mig ikke fra..

Mvh Henriette 30+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Kaufie

Lige præcis de ting du nævner ville jeg ikke have så meget imod at få forbud mod at løfte på   Hvis ellers det så betyder manden gør det istedet!!

Men øv for dig - det er jo slet ikke sjovt at skulle holde sig i ro - men du kender jo turen og ved det er dét værd!

Anmeld

16. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Kaufie skriver:

Lige præcis de ting du nævner ville jeg ikke have så meget imod at få forbud mod at løfte på   Hvis ellers det så betyder manden gør det istedet!!

Men øv for dig - det er jo slet ikke sjovt at skulle holde sig i ro - men du kender jo turen og ved det er dét værd!

Tihi mandne blever nødtil det men om han gør det er så et godt ?*SS*.. lige onkring støvsygen og gulvvask er jo ikke mænds største side
*GH*....

Men ikke så meget af gøre hved det.

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.