Svømme efter medicinsk abort ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.526 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2018

Anonym trådstarter

Hej

jeg fik for ca 20 dage siden medicinsk abort. 

Jeg tror alt er gået som det skal, skal dog ikke til check før om ca to uger. 

Jeg kan læse mig frem til, at jeg må svømme o.a. igen når jeg ikke bløder mere. Men hvornår hedder det, at jeg “ikke bløder”?

jeg har kun brunt udflåd og lidt gammel-blodigt slim. Har blødt ret meget, men har intet friskt blod længere. 

Må jeg svømme i den kommende uge?

pft ❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2018

HvidSne

Jeg fik at vide, at al blødning skal være stoppet, også brunligt udflåd, før man må svømme i havet og svømmehal (og have sex uden kondom, men det ved du sikkert godt).

Jeg ville ikke turde løbe risikoen, men forhåbentligt stopper din blødning snart helt. Jeg havde brunligt udflåd i halvanden uge, og så stoppede det pludseligt fra en dag til en anden og er ikke vendt tilbage.

Anmeld Citér

25. august 2018

Anonym trådstarter

HvidSne skriver:

Jeg fik at vide, at al blødning skal være stoppet, også brunligt udflåd, før man må svømme i havet og svømmehal (og have sex uden kondom, men det ved du sikkert godt).

Jeg ville ikke turde løbe risikoen, men forhåbentligt stopper din blødning snart helt. Jeg havde brunligt udflåd i halvanden uge, og så stoppede det pludseligt fra en dag til en anden og er ikke vendt tilbage.

Ejj, kunne du ikke bare svare “svøm du bare, det er helt ok!”?

haha.. nej, okay, tak for svar. Må bare håbe på at det stopper snart ����

Anmeld Citér

25. august 2018

ErDuHerIkkeSnart

Ja, som ovenstående skriver, skal alt være helt stoppet - for så længe der kommer lidt, er det fordi du ikke er helet fuldkomment. Så dels er der en lille risiko for infektion... dels selvfølgelig for de andre badegæsters skyld ...

Jeg håber at det går hurtigt og er ked af at høre om din MA.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.