Hvornår skal baby have sko på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.179 visninger
4 svar
2 synes godt om
24. august 2018

Baby17

Hvornår skal jeg købe sko til min datter?

Hun har rejst sig op af ting i lidt over en måned og går rundt med Gåvogn hele tiden  I dag er hun også begyndt at stå selv, uden at holde ved noget i 1 minuts tid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2018

Christabelle

Da min datter begyndte at gå fik vi at vide i skobutikken, at når hun kunne gå 20 skridt (ca) og hun gik oftere end hun kravlede, kunne vi købe (rigtige) sko til hende. Indtil da var prewalkers, eller sutsko, fine nok.

det var i 2014, så ved selvfølgelig ikke om anbefalingerne er ændret, eller er forskellige fra ekspedient til ekspedient

Anmeld Citér

24. august 2018

san

Børn skal først have rigtige sko når de begynder at gå mere end de kravler det er stadig de samme anbefalingerne... 

Anmeld Citér

25. august 2018

Baby17

Skal jeg så købe prewalkers til hende når hun går mere end hun kravler? Eller er det alm sko hun skal have der? 

Anmeld Citér

25. august 2018

HeMakesMe

Min søn fik sine første sko, da han begyndte at gå rundt udenfor. Han lærte at gå i sommers og gik ellers med bare tæer, men da han rejste sig og gik på græs og grus, så købte vi sko.

Eller.... han havde faktisk et par små kondisko, jeg ikke havde kunnet stå for, når vi var ude og det var lidt køligt, som han kravlede i og rejste sig op af ting udenfor. Sutskoene kunne ikke holde til at være udenfor, for det prøvede jeg i starten.

Men fik altså først rigtigt brug for sko her i sommers, da han rigtigt gik - jo længere du venter, jo bedre. Nøgne fødder er bedst for baby!

Fra min søn tog sine første skridt, til han rigtigt gik, der gik der halvanden måneds tid, så måske kan du godt vente med de rigtige sko og nøjes med prewalkers nu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.