Slyngevugger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.960 visninger
5 svar
1 synes godt om
24. august 2018

Louise0504

vi overvejer en slyngevugge til vores kommende barn, men er i tvivl om hvilken vi skal vælge - nonomo eller natures sway?

Jeg kan personligt bedst lide stativet fra Nonomo, men hvad er jeres erfaringer med selve vuggerne, fjedring, kvalitet mm?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2018

100%anonym

Louise0504 skriver:

vi overvejer en slyngevugge til vores kommende barn, men er i tvivl om hvilken vi skal vælge - nonomo eller natures sway?

Jeg kan personligt bedst lide stativet fra Nonomo, men hvad er jeres erfaringer med selve vuggerne, fjedring, kvalitet mm?? 

Jeg havde en Nature sway. Købte den da min dreng var 6 mdr og bæev puttet i den helt frem til han blev 2 år. 

Der er fordele og ulemper ved dem. Fordelene er selvføglelig at baby får den der tryghed fra mors mave at blive vugget i søvn. Ulempen er at det bliver en rigtig dårlig vane og svært at lærer dem at sove selv bagefter. 

Det ville jeg have ønsket jeg havde fået at vide da jeg anskaffede min.  Når nr 2 en dag kommer så skal jeg ikke have den igen. 

Anmeld Citér

24. august 2018

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi havde en naturesway fra sønnike var 4 mdr og han sov til middag i den til han blev 3 år. 

Vi havde den med rundt når vi skulle nogen steder hen hvor han skulle sove til middag, vi købte den med dør beslag. Den var nemmere at have med rundt end barnevognen. 

Han sov uden problemer i dagplejen ved bare at blive puttet i hans barnevogn, han havde ikke behov for at blive kørt rundt til han sov. 

Vi har været super glad for vores 

Anmeld Citér

25. august 2018

Louise0504

Tak for jeres svar :-) Jeg tænker at han også skal have en rigtig seng, så forhåbentlig kan jeg også vænne ham til at sove uden at skulle vugges.

Men jeg er egentlig mest i tvivl om hvilket mærke jeg skal købe - kan ikke rigtigt finde nogen sammenligning nogle steder  

Anmeld Citér

25. august 2018

Roselil

Profilbillede for Roselil
Louise0504 skriver:

Tak for jeres svar :-) Jeg tænker at han også skal have en rigtig seng, så forhåbentlig kan jeg også vænne ham til at sove uden at skulle vugges.

Men jeg er egentlig mest i tvivl om hvilket mærke jeg skal købe - kan ikke rigtigt finde nogen sammenligning nogle steder  

Jeg ville vente med at købe til barnet er født. Nogle børn elsker vugger, andre vil gerne ligge i alm. Seng, nogle begge dele. Med min født reddede nature Sway vores forstand da han ellers kun kunne være i vores arme. Nr. 2 sov fint i en seng

Anmeld Citér

25. august 2018

ErDuHerIkkeSnart

Vent med at købe - nogle børn elsker det, andre bruger den aldrig, og de er som bekendt et halvdyrt bekendskab. Jeg syede en selv til det halve - det fungerede super godt i perioder, andre gange var barnevogn eller seng bedre, lidt efter den lilles humør. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.