Vægttab / ophold / længde / erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.418 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2018

Anonym trådstarter

Hej derude.  

Drømmer lidt om at komme på et vægttabs ophold.  

Vægten er 125 kg. Dårlig nakke. Ryg skuldre og knæ. Bækkenet driller m.m 

Nogen der har erfaringer med disse ? 

Er aftenvagt / b menneske.  Og vant til 2 delt natte søvn pga mindre børn.  Men har svært ved at finde en rytme med afslapning.  Sport og søvn inden jeg skal møde på job igen.  eller bare en rytme hvor jeg fungerer godt med overskud tillæg husførelse madlavning børn job en lulle gå tur m.m.

. Så tænker at dette kunne være en løsning.  

Har været gået ned med stress pga dårlig ledelse,  men skiftede job som jeg er glad for.  Men usikkerheden kommer snigende og selvmobning ergometer li konstant . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2018

Mullemee

Hvad med at tale med din læge? Jeg ved, at der har været nogle højskole ophold, hvor de havde fokus på mad og motion. Nu søgte jeg lige på Google, og der kom dette op: https://www.ubberup.dk/

Anmeld Citér

24. august 2018

Anonym trådstarter

Jeg tror det ville være bedst at finde et sted i Jylland hvor vi bor . :-) men jo uroer ville havde været kanon hvis børnene var en del ældre . 

Lægen skal jeg også have ind over men ville lige høre om nogen havde nogle erfaringer :-) 

Hvad der er hot og not hvad angår steder.  

Anmeld Citér

24. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror det ville være bedst at finde et sted i Jylland hvor vi bor . :-) men jo uroer ville havde været kanon hvis børnene var en del ældre . 

Lægen skal jeg også have ind over men ville lige høre om nogen havde nogle erfaringer :-) 

Hvad der er hot og not hvad angår steder.  

Snak med lægen. Kender en der overnatter her nogle dage i streg hver månede og det er lægen der har sendt ham derhen

http://www.regionshospitalet-horsens.dk/afdelinger/livsstilscentret/livsstilsophold/

Anmeld Citér

24. august 2018

Anonym

Jeg havde ikke en hverdag som dig, med børn og stress på job. 

Men jeg led for ca 7 år siden af en slem depression, jeg var overvægtig og havde ingen overskud what so ever! 

Det eneste jeg gjorde var at tage mig selv i ørene og fortælle mig selv at jeg har brug for det her! 

Jeg begyndte i de små med at spise sundt og smide alt sukker, hvede, pasta og ris ud af min kost! Og så gåture på ca 30 min hver dag. 

Jeg tabte hurtigt 20 kilo, og energien og overskuddet begyndte så småt at komme til. Jeg begyndte i træningscenter ig tabte hurtigt 7 kilo. 

Fra 97 kilo til 70 kilo, jeg manglede 13 kilo! 

Så døde min far desværre og faldte i hullet igen!

jeg har igen taget på og vejer nu 82 :-(

Jeg har nu valgt at få et samarbejde med en personlig træner, en som ved hvordan der skal trænes og hvad der skal spises for mit vedkommende (PCO) og så jeg også har en til at skubbe mig igang :-) 

måske det kunne være en mulighed? :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.