Utro mænd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.993 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Vil lige høre jeres mening.

Jeg mødte for et år siden en mand, der var bare noget lige fra starten. Vi var samme nogle gange, men så valgte jeg at sige stop, da han havde kone og to små børn.

Vi har så holdt kontakten og taler tit og meget sammen om alt muligt. Han har nu valgt at gå fra konen, fordi det ikke er hende han ønsker at dele sit liv med. Jeg har sagt til ham hele tiden at vælger han at gå er det for at blive alene og ikke for at han har en anden at gå til, for det har han ikke!

Ville I turde stole på en mand, med sådan en historie bag eller er det bare en god ven og som sådan jeg skal fastholde at se ham. Må sige at jeg slet ikek aner om jeg overhoved ville kunne falde for ham, men han har flere gange sagt han elsker mig og vil giftes med mig

Er lige anonym, da min fortid kikker på.

//ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

malou

Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg mødte for et år siden en mand, der var bare noget lige fra starten. Vi var samme nogle gange, men så valgte jeg at sige stop, da han havde kone og to små børn.

Vi har så holdt kontakten og taler tit og meget sammen om alt muligt. Han har nu valgt at gå fra konen, fordi det ikke er hende han ønsker at dele sit liv med. Jeg har sagt til ham hele tiden at vælger han at gå er det for at blive alene og ikke for at han har en anden at gå til, for det har han ikke!

Ville I turde stole på en mand, med sådan en historie bag eller er det bare en god ven og som sådan jeg skal fastholde at se ham. Må sige at jeg slet ikek aner om jeg overhoved ville kunne falde for ham, men han har flere gange sagt han elsker mig og vil giftes med mig

//ano

årh det er jo svært alt det med utroskab... bollen udenoms osv... men jeg tror ikke på den der.. en gang utro altid utro...- tror bestemt man kan ændre sig og være tro hvis man er sammen med den rigtige!!! Men hvis du alligevel ikke ved om du i det hele taget kan falde for ham.. så ville jeg nok bare beholde ham som en slags ven eller hvad han ender med at blive

knus malou

Anmeld

16. oktober 2009

Rasmine

Jeg tror faktisk man kan ændre sig, så én gang utro altid utro, holder ikke her.

MEN var det min egen mand ville jeg ikke stole på ham. Var det derimod en ny mand-med utro fortiden, ville jeg tro på ham.

Lidt snørklet, vist!

Anmeld

16. oktober 2009

JustAnotherName

Mebach skriver:

Jeg tror faktisk man kan ændre sig, så én gang utro altid utro, holder ikke her.

MEN var det min egen mand ville jeg ikke stole på ham. Var det derimod en ny mand-med utro fortiden, ville jeg tro på ham.

Lidt snørklet, vist!

Jeg forstod det godt. Og tænker ligesådan... 

Anmeld

16. oktober 2009

N&J

Jeg tror stærkt på den med at gribe de chancer man får, men jeg ved også med det samme om jeg ville falde for en mand.. så jeg vil helt sikkert dukke ned i min følelser og se om de kan vise mig en fremtid med manden.. jeg syntes dog at man bør vente til han er fri af ægteskabet, bare for ikke at kompliere tingene og så har du jo også lidt tid til at tænke over om det er ham du vil have...

Knuz fra Jane

Anmeld

16. oktober 2009

mifune

Anonym skriver:

Hej Piger.

//ano

Jeg tror godt det kunne lade sig gøre, at han kunne tage sig sammen, jeg ved bare ikke om problemet er forsvundet der. For du ville måske alltid have den usikkerhed og mistillid inderst inde, og det holder jo ikke i et velfungerende forhold.

Anmeld

16. oktober 2009

trine1989

hmm. ja det er jo det en gang utro altid utro?

jeg personligt tror godt folk kan forandre sig, da der må være en grund til at han var utro til at starte med, og nu har han jo også valgt at gå fra hans kone.

men det du skriver er jo at du faktisk ikke rigtig føler noget for ham, jeg tror at enden kan man mærke det eller også er det bare ikke det man skal bruge tid på.

synes nu også det er lidt mærkeligt at sige at han elsker dig og vil giftes når i har snakket sammen som venner og når hans liv er så kaotisk i øjeblikket virker det næsten som om han er bange for at skulle være alene efter at han bliver skilt???

synes du skal finde ud af hvad du har brug for og om han vil kunne give dig det du søger i en mand og i et parforhold.

Knus Trine

Anmeld

16. oktober 2009

FrkT

Hmmm. Ja, det er jo det om man vil vælge at gå efter "én gang utro altid utro"-linien. Personligt tror jeg ikke på den. Eller jo, i nogle tilfælde. Må hellere lige forklare mig selv.

En mand (eller kvinde for den sags skyld), som har en fast kæreste, og som så er vedkommende utro gang på gang med flere forskellige. SÅDAN en tror jeg det passer godt på. Og sådan en ville jeg aldrig stole på - HAR selv haft en kæreste der var sådan, også overfor mig. Han fik så en kæreste efter vi var gået fra hinanden, som han også var sådan overfor. Og med hans nuværende kæreste gennem lang tid var han hende også utro, dog kun én gang - og det var med mig. Men han er et typisk tilfælde af mit eksempel - en der gang på gang er sine kærester utro. Hvor det simpelthen er et adfærdsmønster for den pågældende person. Hold dig langt fra disse typer!

Så er der så den type, som har en fast kæreste, men som af en eller anden grund "kommer til" (sikkert på grund af problemer eller en hård tid i parforholdet han er i) at være sin kæreste utro. Og hvor det ikke generelt er noget personen gør, men at omstændighederne bare fik det til at ske. Og vedkommende er måske endda kun utro med den ene person. Og fungerer parforholdet slet ikke, så er der jo muligheden for at vedkommende kan få følelser for elskerinden/elskeren. Den type tror jeg helt sikkert ikke det passer på. Jeg tror sagtens at sådan nogle personer kan ændre sig - med undtagelser selvfølgelig. Og sådan en person fortjener, i mine øjne, også en chance til!

Så har du med type nr. 1 at gøre, så siger jeg: løb langt væk og se dig ikke tilbage. Har du med type nr. 2 at gøre, så siger jeg til gengæld: tag chancen. Det er måske lige præcis her du finder den ægte kærlighed. Og er det ikke, så vil du da i det mindste aldrig komme til at se tilbage på denne tid og fortryde, at du ikke tog chancen.

Og så lige en sidste bemærkning; kender og har kendt rigtig mange par, som bliver længe sammen, uden egentlig at ville være sammen, fordi der er børn involveret. De giver det lige det ekstra og det ekstra og lige det sidste ekstra, for at børnene bare MÅSKE kan få en opvækst i en ganske almindelig kernefamilie. Kan jo godt være ham og konen mentalt allerede er gået fra hinanden, men bare ikke rent fysisk er det endnu, fordi de ønsker deres børn det bedste.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.