Gemme skolebøger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
4 svar
3 synes godt om
23. august 2018

Momselomse

Profilbillede for Momselomse

Jer med skolebørn: gemmer I Jeres børns bøger/mapper/skrivehæfter osv. for hvert klassetrin? Eller bliver det smidt ud?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2018

Mort3

Momselomse skriver:

Jer med skolebørn: gemmer I Jeres børns bøger/mapper/skrivehæfter osv. for hvert klassetrin? Eller bliver det smidt ud?

Jeg gemmer slet ikke alt. Vælger et par enkelte ting ud hvert år, det er det. Ting jeg synes er søde, hyggelige eller sådan��

Anmeld Citér

24. august 2018

Meyer

Profilbillede for Meyer

Gamle skolebøger nej, men historier, ting fra billedkunst og andre sjove ting gemmer jeg. Jeg husker stadig med gru da jeg fik alle de kasser med gl. Skolebøger min mor havde gemt. 

Anmeld Citér

24. august 2018

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ikke særlig mange - et par stykker fra begge børn. De får SÅ mange bøger, hæfter mv., at man skal have flere flyttekasser, hvis man skal gemmen alt i deres skoletid

Anmeld Citér

24. august 2018

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Hvad med at lade barnet selv sortere i sine hæfter og bøger?

Jeg husker, at jeg selv som barn kiggede mine ting igennem, måske hvert andet eller tredje år og sorterede hvad jeg selv syntes var værd at gemme og hvad der ikke var. Jeg syntes også selv at det var ret hyggeligt og sjovt at kigge tilbage på hvad jeg havde lavet igennem årene.

Hvis barnet vil gemme det hele må man jo prøve at have en samtale omkring hvad der giver mening at gemme og hvad der måske ikke gør.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.