NF-scanning privat vs. sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2018

Anonym trådstarter

Jeg er blevet indkaldt til NF-scanning på sygehuset, men min mand kan ikke tage fri i løbet af de to uger, man kan få den lavet, så vi har snakket om at få den lavet på en privatklinik i en weekend. 

Andre der har valgt privatklinik i stedet for sygehus?  Vi fik lavet en tidlig scanning på samme klinik, og de er rigtig dygtige derinde.

Jeg har også fået taget blodprøven. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2018

Anonym

Ikke helt det samme, men jeg fik lavet misdannelsesscanning privat hos Jordemoderhuset, fordi det helst skulle ligge i en weekend. Det fungerede så fint. De satte en til det, som også arbejder med misdannelses- og nakkefoldsscanninger på sygehuset til hverdag til det, og hun var dygtig. Meget grundig, meget sød og rar, og som bonus fik vi jo mange flere billeder med hjem.

Jeg ville da klart foretrække at få det gjort på sygehus, for det var jo ret dyrt. Men det var dejligt, at manden fik mulighed for at komme med.

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ikke helt det samme, men jeg fik lavet misdannelsesscanning privat hos Jordemoderhuset, fordi det helst skulle ligge i en weekend. Det fungerede så fint. De satte en til det, som også arbejder med misdannelses- og nakkefoldsscanninger på sygehuset til hverdag til det, og hun var dygtig. Meget grundig, meget sød og rar, og som bonus fik vi jo mange flere billeder med hjem.

Jeg ville da klart foretrække at få det gjort på sygehus, for det var jo ret dyrt. Men det var dejligt, at manden fik mulighed for at komme med.

Jeg vil ikke afsted uden min mand. Men er de ikke lige så dygtige til at lave nakkefoldsscanningen og risikoberegningerne på en privatklinik som på sygehuset? 

Anmeld Citér

23. august 2018

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg vil ikke afsted uden min mand. Men er de ikke lige så dygtige til at lave nakkefoldsscanningen og risikoberegningerne på en privatklinik som på sygehuset? 

Der skal jo også en blodprøve til.

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym

Jo, det er de da, hvis du finder en ordentlig privatklinik  Mener at have læst engang, at de kan bruge blodprøvesvar ved at se dem på sundhed.dk, hvis du allerede har fået taget blodprøve hos egen læge. 

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Der skal jo også en blodprøve til.

Den har jeg jo fået taget ved egen læge. Det svar kan de vel også bruge? 

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jo, det er de da, hvis du finder en ordentlig privatklinik  Mener at have læst engang, at de kan bruge blodprøvesvar ved at se dem på sundhed.dk, hvis du allerede har fået taget blodprøve hos egen læge. 

Det er hos Lilleliv i København, og har kun læst godt om ham der har Lilleliv klinikkerne, og ved nogle læger har henvist til hans klinik i Hvidovre  Så tænker de er dygtige. 

Jeg tager en kopi af svaret med til dem. 

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det er hos Lilleliv i København, og har kun læst godt om ham der har Lilleliv klinikkerne, og ved nogle læger har henvist til hans klinik i Hvidovre  Så tænker de er dygtige. 

Jeg tager en kopi af svaret med til dem. 

Jeg har kun dårlige erfaringer med Lilleliv selv, så dér ville jeg aldrig selv få det foretaget. Men det var sidste år, og de kan vel være blevet bedre siden.

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym

Han som ejer Lilleliv klinikkerne er en rigtig I***T! 
Hans opførsel er så forfærdelig, og han snakker til en som om man er dum. De havde skrevet til mig at de ville tilbyde mig et tjek grundet mine blodprøver var lidt semi, så ringede ind, fik HAM i røret og så fik jeg belæringer om at alt var fint og at JEG skulle være at læse, for det kunne jeg åbenbart ikke... Kom derind imod hans vilje, og deeeeet var vidst RIGTIG godt jeg gjorde det!!

jeg er ikke den eneste som har dårlige erfaringer med ham. Min søster og to kollegaer har alle synes han var verdens største *BIIIIIIIP*

Dog er personalet super sødt, og med dem har jeg kun gode erfaringer! De giver sig virkelig tid til en, og svare på alle de spørgsmål man har og tjekker så grundigt 

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han som ejer Lilleliv klinikkerne er en rigtig I***T! 
Hans opførsel er så forfærdelig, og han snakker til en som om man er dum. De havde skrevet til mig at de ville tilbyde mig et tjek grundet mine blodprøver var lidt semi, så ringede ind, fik HAM i røret og så fik jeg belæringer om at alt var fint og at JEG skulle være at læse, for det kunne jeg åbenbart ikke... Kom derind imod hans vilje, og deeeeet var vidst RIGTIG godt jeg gjorde det!!

jeg er ikke den eneste som har dårlige erfaringer med ham. Min søster og to kollegaer har alle synes han var verdens største *BIIIIIIIP*

Dog er personalet super sødt, og med dem har jeg kun gode erfaringer! De giver sig virkelig tid til en, og svare på alle de spørgsmål man har og tjekker så grundigt 

Så vidt jeg har forstået er han kun selv i Hvidovre? 

Hende der scannede mig sidst var super sød! 

Lige nu forsøger jeg at ringe til hospitaler i hovedstadsområdet, om de kan klemme mig ind, da jeg pga en sygemelding de næste uger er på Sjælland med min mand  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.