Uens bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.833 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august 2018

Anonym trådstarter

Efter jeg har født og ammet. Så er mine bryster ikke samme størrelse. Jeg tror faktisk de måske altid har været lidt uens i str. MEN nu er det meget!! Jeg tror den ene er str D/E og den anden måske en B/C agtigt. 

Jeg ammer stadig lidt så forskellen er mega stor når det ene bryst jeg ammer mest fra er fuld af mælk men sådan bliver det jo ikke ved med at være. 

Har i erfaringer? Bliver ens bryster ved med at være så forskellige i str? Hvad gør man ved det? Kan man få bh’er hvor skålene er forskellige str? Kan man få noget indlæg til det “lille bryst”?  

Jeg må da være ærlig at sige at jeg synes det er ret nederen og jeg vil gerne finde en løsning, så det er så lidt til gene som muligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Efter jeg har født og ammet. Så er mine bryster ikke samme størrelse. Jeg tror faktisk de måske altid har været lidt uens i str. MEN nu er det meget!! Jeg tror den ene er str D/E og den anden måske en B/C agtigt. 

Jeg ammer stadig lidt så forskellen er mega stor når det ene bryst jeg ammer mest fra er fuld af mælk men sådan bliver det jo ikke ved med at være. 

Har i erfaringer? Bliver ens bryster ved med at være så forskellige i str? Hvad gør man ved det? Kan man få bh’er hvor skålene er forskellige str? Kan man få noget indlæg til det “lille bryst”?  

Jeg må da være ærlig at sige at jeg synes det er ret nederen og jeg vil gerne finde en løsning, så det er så lidt til gene som muligt 

Altså du skal helst amme lige meget fra begge bryster. Min sundhedsplejerske fortalte mig det var vigtigt jeg holdet styr på det for netop at undgå at brysterne får forskellig størrelse. 

Men prøv at høre din sp hvad du skal gøre. 

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg valgte amningen fra efter kort tid. Så mine bryster har ikke ændret størrelser. 

Men har en veninde som også har så stor forskel som du beskriver. Der kom efter første barn som nu er 15 år gammel. Hun bruger silikone indlæg i den mindste skål. Så med tøj på kan man ikke se forskel. 

Hun havde det dårligt med det i mange år og snakkede operation osv. Men nu har hun lært at accepterer dem som de er og hendes mand er også ligeglad 

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Altså du skal helst amme lige meget fra begge bryster. Min sundhedsplejerske fortalte mig det var vigtigt jeg holdet styr på det for netop at undgå at brysterne får forskellig størrelse. 

Men prøv at høre din sp hvad du skal gøre. 

Det har ikke været muligt at amme lige meget på begge bryster ;-) Det havde jeg gjort hvis jeg kunne. Jeg tror nu ikke min sundhedsplejerske er det rette fagpersonale at tale med uens bryster om :-) men tak for input jeg prøver at finde en løsning :-)

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg valgte amningen fra efter kort tid. Så mine bryster har ikke ændret størrelser. 

Men har en veninde som også har så stor forskel som du beskriver. Der kom efter første barn som nu er 15 år gammel. Hun bruger silikone indlæg i den mindste skål. Så med tøj på kan man ikke se forskel. 

Hun havde det dårligt med det i mange år og snakkede operation osv. Men nu har hun lært at accepterer dem som de er og hendes mand er også ligeglad 

Jeg tror faktisk også jeg er okay med det i nøgen tilstand. Det er mest det med tøjet der genere mig. Jeg vil prøve at finde et indlæg :-) Tak for hjælpen :-) 

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror faktisk også jeg er okay med det i nøgen tilstand. Det er mest det med tøjet der genere mig. Jeg vil prøve at finde et indlæg :-) Tak for hjælpen :-) 

Man kan købe nogen i magasin som er gode og Samridig behagelige. Dem bruger jeg selv når jeg skal i byen og have en kjole på hvor der er behov for lidt mere fylde

Anmeld Citér

23. august 2018

JD

Anonym skriver:

Jeg kunne kun amme på ét bryst, så mit ene bryst var kæmpe stort, og det andet var helt lille. Da jeg stoppede amningen gik der ikke længe, og så var de helt ens igen 

Anmeld Citér

23. august 2018

Baby2017

Jeg ammede kun på det ene bryst de sidste to måneder da det andet havde opgivet under en ammestrejke. Mens jeg havde mælk var forskellen jo selvfølgelig stor og især når der var mælk i det velfungerende. Det tog lidt tid efter endt amning før de blev bare nogenlunde ens. Nu er der ikke den store forskel på størrelsen, men det “lille” hænger lidt mere

Du kan slet ikke regne med noget så længde du ammer, men generer det dig så køb et silikone indlæg og ellers er det bare at vente og se hvad der sker når amningen er slut

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.