Hjælp min søn, hoppe over tremmeseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. august 2018

L17

Hej piger 

Min søn på snart 1 år, er begyndet og hoppe over sin tremmeseng. Både om natten, hvis han vågne. Men også dagen, når han sover til middag. 

Så mit spørgesmål til jer, hvad skal jeg gøre. Jeg synes næste det er for tidligt, og skift til juniorseng. Det er også farligt, at have ham i tremmeseng. Hvis han slår sig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2018

Babilooo

Så tager man soden af tremmesengen..?

er det ikke muligt med jeres tremmeseng..?

Anmeld Citér

22. august 2018

LA90

Min datter gjorde det samme, hun var dog lidt ældre. Vi skiftede til juniorseng. Har i dag bunden på tremmesengen helt ned? Ellers har jeg set st nogle fjerne et par af tremmerne i sengen, så de små kan kravle ud gennem hullet

Anmeld Citér

22. august 2018

Lisette W

L17 skriver:

Hej piger 

Min søn på snart 1 år, er begyndet og hoppe over sin tremmeseng. Både om natten, hvis han vågne. Men også dagen, når han sover til middag. 

Så mit spørgesmål til jer, hvad skal jeg gøre. Jeg synes næste det er for tidligt, og skift til juniorseng. Det er også farligt, at have ham i tremmeseng. Hvis han slår sig. 

Det gjorde min søn også. Vi lagde en skummadras under så han landede blødt. Efter lidt tid stoppede han igen

Anmeld Citér

22. august 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg lærte min datter at kravle ind og ud af tremmesengen da hun var 15 mdr. 

Jeg satte en lille slagbænk ved siden af, så hun kunne bruge den som skammel. 4 mdr senere kravlede hun ind og ud uden bænken, og hun er aldrig faldet.

Det var en super løsning da hun ikke var klar til juniorseng og jeg skulle opereres så jeg ikke måtte løfte hende.

Anmeld Citér

22. august 2018

Bentemor

Vi skiftede til juniorseng i den alder, da vores søn også begynde tidligt at hive/svinge sig over kanten, fungerede faktisk langt bedre end tremmeseng for os. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.