hvor ofte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor ofte dyrker i sex, i gennemsnit

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.100 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

karina1980

ja hvor ofte dyrker i sex,

efter en snak med en veninde om det føler jeg mig nemlig som total nymf.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

karina1980

jeg har svaret 1 gang om dagen selv, da vi har dage med flere gange om dagen, men vil gætte på at det i gennemsnittet bliver ca en gang om dagen, plus lidt

Anmeld

16. oktober 2009

Kaufie

Godt gået med 3 børn!

Her bliver det til 2-3 gange om ugen - lige for tiden kun 1-2 fordi jeg falder i søvn ca samtidig med min søn.

Anmeld

16. oktober 2009

malou

Jeg har svaret 4-6 gange om ugen dog minus mens perioden. det kan jeg bare ikke... bvad.. er ellers ikke sart men... nå nok om det. Jeg synes vi er rigtig gode til at "dyrke" hinanden.. jeg har dog haft periode efter min fødsel hvor initiativet primært har ligget hos kæresten og tak for det men ellers er vi flittige elskere

knus malou

Anmeld

16. oktober 2009

TbCp

Kaufie skriver:

Godt gået med 3 børn!

Her bliver det til 2-3 gange om ugen - lige for tiden kun 1-2 fordi jeg falder i søvn ca samtidig med min søn.

Fuldstændig det samme her Er så megatræt hver aften

Anmeld

16. oktober 2009

luckas-mor

normalt ville jeg stemme 4-6 gange om ugen meen lige i øjeblikket fylder vommen lidt for meget og er meget træt så deter skåret lidt ned desv

Anmeld

16. oktober 2009

4xGreve

har svaret 4-6 gange om ugen men det sviger nu imellem 2-3 og 4-6 gange om ugen men vil sige det er sjældent at vi kommer under 3 gange om ugen...

Dog vil jeg bestemt ikke ha noget imod at det var lidt ofter   men er ikke selv så god til at ligge op så det er min egen skyld, men bliver bare så utrolig flov og genert, og ved ikke får dårlig samvittighed eller sådan et eller andet, mega mærkeligt, så det overlader jeg for det meste til manden...

Anmeld

16. oktober 2009

Lone Jakobsen

kan slet ikke forstå at jeg har været så ærlig.... men har svaret....som sandheden er... at vi dyrker sex ca 1 gang om ugen.

det plejer ellers at være 2-3 gange om ugen.... men efter fødslen generede kondomer mig rigtigt meget. da jeg fik sat spiral op blødte jeg i 5 uger i træk...og nu er det endelig stoppet og så sover baby bare for godt i vores seng, så nu skal jeg lige ha vænnet ham af med det igen så vi kan få vores sexliv tilbage

Anmeld

16. oktober 2009

oo

vi dyrker ikke sex så ofte. slet ikke mens vi er i behandling, denne måned er det fx 3 gange. når jeg ikke er i behandling er det lettere at dyrke sex, fordi jeg kan mærke min egen krop bedre, og der dyrker vi måske 5-7 gange om måneden.

Anmeld

16. oktober 2009

Miamaja

Kaufie skriver:

Godt gået med 3 børn!

Hahaha.. ja, det siger jeg ogsaa. Det maa vaere hurtig sex imens alle born ser bamse eller leger i haven. Ahmm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.