Børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
9 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. august 2018

Tante15

Jeg skal i gang med at arrangere børnefødselsdag for min datter, og jeg mangler lidt ideer. Børnene er 8 år, og det er både piger og drenge, og festen holdes herhjemme.

Er der nogen, som kan foreslå aktiviteter, som bare har været et hit ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2018

2babygirls

Tante15 skriver:

Jeg skal i gang med at arrangere børnefødselsdag for min datter, og jeg mangler lidt ideer. Børnene er 8 år, og det er både piger og drenge, og festen holdes herhjemme.

Er der nogen, som kan foreslå aktiviteter, som bare har været et hit ?

Vi købte en pinata sidst og det var et kæmpe hit 

Anmeld Citér

20. august 2018

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Skattejagt eller lagkageløb har været et hit her,, lagkageløb er et løb hvor man får noget til en lagkage ved hver post, f.eks ved første post, en pose med fløde og en mønt i bunden som skal rystes til flødeskum undervejs, næste post syltetøj, næste post lagkagebunde, flormelis, krymmel, bananer eller andet frugt, creme eller hvad man ellers kan finde på, der kan laves en del poster og til sidst ender man hjemme hvor man skal samle lagkagen.

stopdans eller ballondans har også været sjovt og twister.

Anmeld Citér

21. august 2018

Tante15

2babygirls skriver:

Vi købte en pinata sidst og det var et kæmpe hit 

Det var en god ide:-)

er det ligesom at slå katten af tønden, bare med bind for øjnene?

Anmeld Citér

21. august 2018

Tante15

solskinsliv skriver:

Skattejagt eller lagkageløb har været et hit her,, lagkageløb er et løb hvor man får noget til en lagkage ved hver post, f.eks ved første post, en pose med fløde og en mønt i bunden som skal rystes til flødeskum undervejs, næste post syltetøj, næste post lagkagebunde, flormelis, krymmel, bananer eller andet frugt, creme eller hvad man ellers kan finde på, der kan laves en del poster og til sidst ender man hjemme hvor man skal samle lagkagen.

Kunne sagtens se, at lagkageløb kunne være hit, og det har vi ikke prøvet før.  Tak for forslag

Anmeld Citér

21. august 2018

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

En masse aktiviteter i haven som både drenge og piger kan være med til:

Sækkeløb

Løb med kartoffel på ske

Gummistøvlekast (evt baglæns som skal ende inde i en hulahopring)

Snørrebåndskonkurrence

Tovtrækning

Kaste med pile på balloner som hænger på en plade

Kimslege (gemmer 10 ting under et viskestykke som de skal huske)

Spise en flødebolle med kniv og gaffel

Anmeld Citér

21. august 2018

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
solskinsliv skriver:

Hvordan kommer man fra post til post, skal man gøre noget og så får man tingene som præmier?

Anmeld Citér

21. august 2018

solskinsliv

MoarHvidovre skriver:

Hvordan kommer man fra post til post, skal man gøre noget og så får man tingene som præmier?

Ja det er sådan vi plejer at gøre, hver post skal have en eller anden aktivitet, det kan være en gåde, Kims leg, et regnestykke, en rebus eller andet, man kan tilpasse sværhedsgraden til børnenes alder.

Anmeld Citér

21. august 2018

solskinsliv

Vi har også en enkelt gang droppet aktiviteterne og bare udleveret tingen til lagkagen og så skrevet hvor de finder næste post, dette kan man gøre hvis man ikke har overskud til at opfinde aktiviteter eller er pressede af vejret, ungerne syntes det var sjovt alligevel da det for dem var spændende hvad de fik næste gang (vi havde ikke fortalt at de skulle lave en lagkage så de gættede og gættede, mega sjovt)

Anmeld Citér

4. februar 2019

Johanna90

Jeg er mor til 2 fantastiske børn (Elma 7) og (Storm 4) vi har de sidste 2 år, til begges børnefødselsdag benyttet os af børnefest.dk som arrangerer de fedeste børnefødselsdage hvor der er fokus på økologi, sundhed og selvfølgelig super sjove aktiviteter. 

Vi har bl.a. haft booket en tryllekunstner og en hoppeborg  stort hit. 

I værste fald kan du sikkert finde mange idéer til din næste børnefødselsdag derinde.. 

Stort tillykke og rigtig dejlig aften. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.