Mobil afhængig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
7 svar
4 synes godt om
20. august 2018

Anonym trådstarter

Jeg er mobil afhængig  uden tvivl det giver mig noget når jeg lige kan trække stikket, og være fraværende 

- Så ha baby til oktober og mit barn skal ikke lide under det, og få skade resten af sit liv, fordi mor brugte 80% af sin fokus på en latterlig smartphone

- Jeg smider min smartphone ud ( den er 100 år gammel så det gøre ikke noget pengevis)

men hvilken mobil skal jeg så købe? - jeg må jo ha en derhjemme da vi ikke har fastnet mere 

nogle anbefalinger? 

Gerne billigt skal kun ringe og SMS med den - har en kamera jeg kan tage billeder med  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2018

Justthinking

Jeg var også selv super afhængig af min smartphone, men jeg synes faktisk det gav sig selv og var ret nemt: ingen mobilbrug når baby er vågen.

Én gang har jeg prøvet at bruge mobilen, kigge op og få øjenkontakt med min datter som har kigget på mig mens jeg var interesseret i noget andet - dén følelse skal jeg ikke prøve igen :-)

Anmeld Citér

20. august 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Der kan jo være store fordele ved at have en smartphone, hvis du formår at opbygge en fornuftigt forbrug. Så jeg ville i første omgang stadig have smartphone så du har adgang til godt kamera, mail, maps og de andre gode ting en smartphone kan.

Til gengæld synes jeg du skal afinstallere alle de apps du bruger ligegyldig tid på. Jeg vil gætte på det primært er sociale medier. Derudover kan man få forskellige apps som kan sætte begrænsning på en mobil, f.eks. at bestemte apps ikke kan bruges inden for et givent tidsrum.

Anmeld Citér

20. august 2018

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Der kan jo være store fordele ved at have en smartphone, hvis du formår at opbygge en fornuftigt forbrug. Så jeg ville i første omgang stadig have smartphone så du har adgang til godt kamera, mail, maps og de andre gode ting en smartphone kan.

Til gengæld synes jeg du skal afinstallere alle de apps du bruger ligegyldig tid på. Jeg vil gætte på det primært er sociale medier. Derudover kan man få forskellige apps som kan sætte begrænsning på en mobil, f.eks. at bestemte apps ikke kan bruges inden for et givent tidsrum.

Har gjort det - virker ikke - jeg har afinstallere mine sociale medier osv 50 gange - jeg skal ha en kold tyrker - det med mail også det har aldrig været akut for mig 

nej jeg må for min skyld - Skal kun ha et kamera med altså et rigtigt kamera 

- Har en gammel pc jeg så tænder om aftenen den er på kontoret og er sinddsyg langtsom 

Anmeld Citér

20. august 2018

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg synes, det er et super sejt og reflekteret valg  Håber, det hjælper for dig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.