Ingen vitaminer. Uge 12.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2018

Anonym trådstarter

Jeg er så bekymret for upcomming nakkefold.  KAN ikke spise vitaminer. De gange jeg får dem ned er de kastet op kort tid efter, ellers sidder de fast i halsen. Så er blevet nødt til at undvære på det sidste.  Andre der har prøvet det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2018

ErDuHerIkkeSnart

Jeg bliver temmelig dårlig, hvis jeg ikke tager dem med noget mad ved siden af. Gælder både vitaminer og jern. Og jeg glemmer den i øvrigt konstant

Har du undersøgt om du får set sådan med alle mærker? Kan du skifte til dråber? Spørg på apoteket.

Uanset hvad: Det betyder ikke noget for NF-scanningen. Dit barn bliver ikke handicappet af, at du er sprunget nogle vitaminpiller over. Som med så meget andet med graviditet og baby er det blot anbefalinger, ikke lovmæssigheder.

Spis sundt og varieret og du kommer langt. 

Anmeld Citér

15. august 2018

Janet1989

Altså jeg stoppede nærmest på vitaminer efter NF ... alt var super fint og er det i øvrigt stadig (25 uger). 

Tror ikke at baby tager skade .  Tænk på hvordan de gjorde i gamle dage?

Anmeld Citér

15. august 2018

Anonym

Jeg tog ingen vitaminer under min graviditet. Min søn blev født sund og rask. 

Anmeld Citér

19. august 2018

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg har været så meget ude af mig selv hele weekenden, fordi jeg er så ked af det med de vitaminer 

Anmeld Citér

19. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Jeg har været så meget ude af mig selv hele weekenden, fordi jeg er så ked af det med de vitaminer 

Det er ren og skær nervøsitet over nakkefold, det er normalt, jeg har også panikket nogle gange pga alder, andre har arvelige sygdomme i familien osv.

Du kan hverken gøre fra eller til, og det skal nok gå altsammen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.